/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Lægeerklæring
Fra : bublebee
Vist : 1974 gange
50 point
Dato : 07-12-05 13:03

Kan folk forfalske en læge erklæring ?
Altså kan man et sted finde den slags på nettet og lave en selv ?

Kommentar
Fra : clou

Dato : 07-12-05 13:09

Nej man kan ikke forfalske en lægeerklæring, det ville da også være grusomt, hvis det var tilfældet!!!!

Clou

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 07-12-05 13:11

Ja, men det var bare noget vi kom til at snakke om idag, om den slags egentlig var muligt.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 07-12-05 13:14

Ok - jeg troede det var noget du havde tænkt dig at prøve

Clou

Kommentar
Fra : AKZO

Dato : 07-12-05 13:19

Der skal både være personlig stempel og underskrift fra lægen på en lægeerklæring, Så nej det tror jeg bestemt ikke

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 07-12-05 13:21

hehe nej da. Det er uetisk og umoralsk nå ;)

Men ville bare vide om det egentlig kunne lade sig gøre den slags. For der findes så mange der forfalsker den slags ting

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 07-12-05 13:22

Ved ikke, om formular lige findes på nettet. MEN man kan da desværre sagtens forfalske en lægeerklæring, det er da kun et spørgsmål om "fantasi". Jeg sidder her med en lægeerklæring, der blev udstedt i forbindelse med ændring af en livsforsikring. Den kan scannes og redigeres lige efter alle kunstens regler.

Kommentar
Fra : AKZO

Dato : 07-12-05 13:29

Nå. men så god fornøjelse da )

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 07-12-05 14:07

Jeg skrev jo netop, at DESVÆRRE kan det lade sig gøre

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 07-12-05 15:20

men husk lige, at domstolene kalder det dokumentfalsk, og det straffes med fængsel

Kommentar
Fra : skippersej

Dato : 07-12-05 16:10

Ja det er nok ikke "kun" dokumentfalsk, men også bedrageri. Da det må formodes at hvis nogen har brug for en lægeerklæring er det for at opnå et eller andet, f. eks. sygedagpenge, erstatning, pension eller noget min fantasi ikke strækker til.

Så bliv langt væk fra alt der bare ligner forfalskning

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-12-05 17:18

Det kan man da sagtens, jeg laver f.eks. en stavl 500kr. sedler hver dag,
og sidst jeg var i spjældet, lærte jeg at lave fine Visadankort
Hilsen
Keldd......

Annuller spørgsmålet
Fra : bublebee

Dato : 22-08-06 15:04

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål