/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
side 9 pige ???
Fra : asim1
Vist : 963 gange
200 point
Dato : 06-12-05 19:12

hvem af disse kvinder har været side 9 pige gennem årene med eller uden tøj
A) Birthe Kjær

B) Susanne Bjerrehus

C) Ritt Bjerregaard

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 06-12-05 19:15

b

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 06-12-05 19:23

det er da ikke et svar er det mener da at to af dem har været i bladet som side 9 men kan bare ikke lige huske hvem så et godt svar er mere end velkommen

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 06-12-05 19:25

troed det var en gætteleg.

Kan ikke forstille mig andre end Susanne som nøgen.

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 06-12-05 19:31

nej det er en konkurrence på avisen så nej ikke en gætte leg s

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 06-12-05 19:36

Citat: mener da at to af dem har været i bladet som side 9..........

Kan du da gætte på mere end 1 ?

det tror ejg ikke du kan... og isåfald, ville jeg nok gætte på Susanne. (hun har altså være porno model sgu jeg lige hilse og sige)
Men.... ved det ikke.
En ting er temlig sikkert...de andre 2 har IKKE vist sig uden tøj..... det vil jeg væde 10 kr på

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 06-12-05 19:42

lige et link så trine08 lige kan læse lidt om emnet s

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-12-05 19:46

Det har Ritt Bjerregård helt sikkert...dog med tøj på

Men om Suzanne Bjerrehus har været det, ved jeg ikke

mvh dova

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 06-12-05 19:48

Link mig her og link mig der

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-12-05 20:01

Side 9 pigen fylder da ikke hele side 9 - så de to andre kan da godt ha' været på siden.
Så rent aktuelt så tror jeg på Ritt Bjerregaard og Susanne Bjerrehus

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 06-12-05 22:43

Emme, du er bare så herlig altså..

Jeg tror bestemt også på Ritt og Susanne.
Birthe er alt for blufærdig, det oplevede vi jo i det der danseprogram.
Jeg er 99,9% sikker