/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Smileys i sine indlæg?
Fra : Sams2005
Vist : 416 gange
20 point
Dato : 06-12-05 17:01

Hvordan finder man ud af hvilke kombinationer som giver hvilke smileys i sine indlæg? Jeg kan se nogle af jer kan lave tillykke smiley, og diverse andre.

Sams2005

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 30 point
Dato : 06-12-05 17:04

Ude i menuen til venstre under "kom godt igang" er de allesammen nederst på siden.

mvh dova

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-12-05 17:04

ude til venstre under brugerservice, er der en - kom godt igang - der er de beskrevet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-12-05 17:04
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-12-05 01:53

Hej igen Sams2005.

På Kandu findes der et pointsystem, derfor udlovede du også 20 point.

Disse point ER tabt når bare én person har svaret på dit spørgsmål, og hvis du synes at du har fået et godt svar, bør du også lukke spørgsmålet. Ellers ligger pointene bare og svæver i cyberspace.

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket.

Som du kan se har jeg ikke svaret på dit spørgsmål, men mange andre dygtige Kandu'er har. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-12-05 01:55

Men her er listen, det er da nemt:

Hvordan indsætter jeg smileys i mine indlæg?

Det er muligt at indføre forskellige elementer til sine indlæg. Her er en liste over elementer som kan bruges, samt hvordan man bruger dem.

Beskrivelse Vis Tegn Designer
Glad Kandu.dk

Meget Glad Kandu.dk

Hahahaha Kandu.dk

Misfornøjet Kandu.dk

Rasende Kandu.dk

Ked af det Kandu.dk

Surmuler Kandu.dk

Sur Kandu.dk

Snakker Kandu.dk

Rækker Tunge Kandu.dk

Blink Kandu.dk

Glad Kandu.dk

Meget Glad Kandu.dk

Hahahaha Kandu.dk

Misfornøjet Kandu.dk

Rasende Kandu.dk

Ked af det Kandu.dk

Surmuler Kandu.dk

Sur Kandu.dk

Snakker Kandu.dk

Rækker Tunge Kandu.dk

Blink Kandu.dk

Du er sørme skæg, hva? Fnollerpige

Hmmmm, ikk` godt! Fnollerpige

Nørd, i tvivl! Fnollerpige

Selvsikker Nørd! Fnollerpige

Aii, er det rigtigt? Fnollerpige

Ikke en Kinamands chance!!! Fnollerpige

Tak for hjælpen Fnollerpige

Waaauw Fnollerpige

Flov Fnollerpige

Kedligt Fnollerpige

Roliig, hjælpen er på vej! Fnollerpige

Stikker snotten i alting Fnollerpige

Klovn Fnollerpige

Du gør mig syg Fnollerpige

Djævel Gandalf

AV MarsAben

Sorteper Molokyle

Engel Snabelfisk

Tillykke Fnollerpige

Hør engang [hør] Fnollerpige

Ikke helt vågen Skingur

Roterende fis i kasketten Skingur

Sover allerede Skingur

Tyveknægt Skingur

Tømmermænd Skingur

Glædelig jul Skingur

Nytår Skingur

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-12-05 01:59

Det virkede ikke, så du er nødt til at gøre som de andre har sagt. Alle koderne blev jo blot omsat til Smileys.

P.S.: Ordet bag ved er Hvem der har programmeret Smileyen. Det er IKKE kun Kandu, men også flere gode og dygtige Kandu'er. Hilsen

Godkendelse af svar
Fra : Sams2005

Dato : 19-12-05 23:49

Tak for svaret dova.