/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Billeder ved siden af hinanden
Fra : bassenborg
Vist : 841 gange
50 point
Dato : 06-12-05 16:36

Hej jeg har Photofiltre og Photoshop Elements.
Jeg har nogle billeder jeg skal have tilpasset, og placeret ved siden af hinanden.
Hvordan gør man det, i enten det ene eller det andet program?

Jeg tror lige jeg udpensler det lidt:
Jeg har f.eks tre billeder. Dem skal jeg have sat sammen til et billede, altså sådan at de kan skrives ud på et stykke papir. Jeg skal kunne se alle tre billeder, men de skal være lige ved siden af hinanden.

Kommentar
Fra : plugster

Dato : 06-12-05 16:47

jeg plejer at aabne en ny, goere den stor nok til tre billeder, saa simpelthen laegge dem der ved siden af hinanden

Kommentar
Fra : byp

Dato : 06-12-05 16:54

Lav dine billeder i den størrelse du vil have, åben et nyt lag og sæt billederne ind på det print dem derefter ud-

Kommentar
Fra : sonnic

Dato : 06-12-05 16:54

Hej bassenborg;
Du kan evt. se på dette link, det handler mest om sammenkopi af billeder, men princippet er det samme som når enkelte billeder sættes sammen til udprintning.
http://www.villysonnichsen.dk/lag1.html

Villy S.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-12-05 17:04

du kan såmænd også nøjes med at bruge ms paint - når du har dine billeder kan du en for en lave dem i den størrelse du vil - gemme - næste osv - og tilsidst bruger du rediger - sæt ind fra - og tager billederne en efter en (du skal lige trække ud i siden så der bliver plads til dem efterhånden)

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 07-12-05 15:17

Så vidt jeg forstår dit spørgsmål, så har du 3 billeder du vil have printet ud på et stykke papir.
Er det nemmeste så ikke at åbne works eller word, indsætte billederne, passe dem til hvor de
skal være på siden og udskriv.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-05 15:42

ved du hvad mimimig - det er faktisk den nemmeste udvej -

Annuller spørgsmålet
Fra : bassenborg

Dato : 29-10-06 18:44

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål