/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Afspille WMM fil i WMP??
Fra : jjhj
Vist : 413 gange
80 point
Dato : 06-12-05 15:25

Hej!

Er der nogen der ved hvad jeg skal installere/downloade/gøre for at jeg kan få vist mone Movie Maker filer i Windows Media Player?

Jeg har nemlig lavet en lille film med lyd og billeder, og kunne være fedt hvis jeg kunne få vist den i Windows Media Player

På forhånd TAK!

Hilsen JJHJ

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 06-12-05 18:00

Hejsa
Du kan jo prøve med at installere alle codec(s) fra http://www.free-codecs.com/download/ACE_Mega_CoDecS_Pack.htm det løser de fleste fremvisnings problemer.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : kej55

Dato : 07-12-05 09:29

Hej.
Nu skriver du ikke om du har redigeret den, og hvor den ligger på dit system, men du skal gemme den som en AVI fil.
hent filmen ind i Window Movie Maker, der komverterer du den til avi fil. Den kan du så hente ind i alle fremvisere, også Media Player

Kurt J
Odense

Kommentar
Fra : CLAN