/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Aprol Fort
Fra : jesper.s
Vist : 2207 gange
150 point
Dato : 06-12-05 08:39

Hej.
Jeg har været i Tyrkiet og købt nogle tabletter der hedder Aprol Fort, som indeholde 550 mg Naproksen Sodyum. Jeg købte dem p.gr.a jeg har dårlig ryg, og jeg må sige at de virker. Nu vil jeg spørge om der er nogen der ved hvad evt. bivirkninger der kan være ved dem, da jeg har købt 3 pakker a 20 stk. med hjem (jeg ved godt at jeg ikke må indføre dem). Jeg har ledt på nettet, men kan kun finde tyrkiske sider om dem, og jeg kan ikke læse tyrkisk. Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

På forhånd Tak!

Skrøder.

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 160 point
Dato : 06-12-05 08:51
Kommentar
Fra : txn

Dato : 06-12-05 10:01

Man bør generelt ikke købe medicin i udlandet, men nu har du jo købt dem så spis du en halv tablet 2 gange om dagen i forbindelse med et måltid for at få færrest mulige gener (det har jeg aldrig sagt). Mavesmerter og kvalme er de almindeligeste bivirkninger selvom de ikke optræder særlig hyppigt. Hvis man er i behandling med Litium skal man være meget opmærksom på at få målt litiumkoncentrationen i blodet ugentligt.

Godkendelse af svar
Fra : jesper.s

Dato : 07-12-05 16:49

Tak for svaret sofus.dk.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 08-12-05 03:20

Selvtak, og god bedring, med knoglerne...