/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Adgangskontrol
Fra : laksepote
Vist : 590 gange
100 point
Dato : 05-12-05 22:57

Hej, er der nogle der kender et godt værktøj til at administrere (spærre) adgangen til internet fra pc'en ? Jeg har prøvet "inet protector", men det virker ikke længere. Det nytter ikke med brugerprofiler i xp, eftersom der er tale om en pc, der altid står tændt, men som ikke må bruges af alle til "surf".

Kommentar
Fra : bvh

Dato : 05-12-05 23:11

Med en firewall kan du lukke helt af når det passer dig...

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 05-12-05 23:16
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-12-05 23:35

sygate personal firewall kan blokere for ALT !

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-12-05 23:40

ps sygate opdateres ikke mere i den version - men det er da en løsning

Kommentar
Fra : bvh

Dato : 05-12-05 23:56

Ok jeg kiggede vist ikke rigtigt efter dit spørgsmål ... det drejer sig om blokering FRA din PC ... sti_s er en mulighed...En firewall blokerer for indtrængen UDEFRA...
(Kunne det evt for dig være et spørgsmål om ganske enkelt at spærre adgangen til din PC vha. blokering og password, når den ikke har været brugt et stykke tid...?)

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 06-12-05 07:58

http://www.kandu.dk/dk/spg/78464
[citat]
Du kan deaktivere/aktivere netkort/modem
/[citat]

Kommentar
Fra : laksepote

Dato : 06-12-05 10:59

Tak for alle svarene. En Firewall er ikke hvad jeg skal bruge. Desuden går det ikke med en administration, der knytter sig til brugerkonti i windows. Jeg søger et program a'la "Inet protector", hvor man kan definere tidsintervaller hvor adgangen skal være åben hhv. lukket. Som jeg skrev, fungerer "Inet protector" ikke længere, eftersom der findes et andet program, der "uskadeligør" det.

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 100 point
Dato : 06-12-05 13:42

Du kan prøve dette program>
iProtectYou
http://www.snapfiles.com/freeware/security/fwaccess.html

Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : laksepote

Dato : 06-12-05 15:04

Thanks Manse9933. Det var lige sådan noget..