/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
kode til rollercoaster tycoon 3
Fra : LoneS
Vist : 950 gange
73 point
Dato : 05-12-05 12:17

hej alle sammen
kan i hjælpe mig med koden til rollercoaster tycoon 3
hilsen Lone søn martin

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 05-12-05 12:23

hvis du kan læse engelsk så se her...

http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/code/919973.html

Mikael

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-05 12:24
Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 05-12-05 12:32

ikke lige dem det var koden til når man installer sleve spilet

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 05-12-05 13:33

hejsa

Martin mangler kode til selve spillet eller det vil sige han han ikke finde sin cover til spille i sin rod

hilsen Lone

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 05-12-05 14:35

uha uha ... det er desværre ikke lovligt at oplyse de koder. Der følger en kode med til spillet og er den væk er man på herrens mark.. men hvis du bruger det link som nordsted1 har opgivet, finder i "ulovlige" cracks til spillet, som gør at i kan spille det uden koden. Men pas på med sådanne cracks..!

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 05-12-05 14:37

bare kigge under rollercoaster tycoon 3 - serials.. på norsted1 ´s link..!

Mikael

Accepteret svar
Fra : mikael_hanna

Modtaget 73 point
Dato : 05-12-05 14:38
Godkendelse af svar
Fra : LoneS

Dato : 05-12-05 14:54

Vi siger Tak for svaret mikael_hanna.

Mange tak skal du have men ting var da godt martin fik rytte op på sin værelse

sikkert en rode butik

Hilsen Lone

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-05 15:04

LoneS.... kunne du få mikael_hanna's link til at virke, jeg kunne ik'?? (nu må du ikke sige, jeg har fået snavs på
min pc igen vel?)

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-12-05 15:14

Hej Nordsted1

LINKET VIRKER HELLER KKE PÅ MIN.

Hvordan kan man Accepterer et svar hvor et link ikke virker,jeg undres

Brian

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-05 15:31

briani....oki, så er det ikke bare mig, men når linket er så godt, ville jeg da gerne se det

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 05-12-05 16:07

man kan ikke linke til serial nr. så derfor virker linket ikke... men tryk her http://www.crackserver.com/search.php?q=rollercoaster+tycoon+3&t=c og vælg serialnr. i vinduet øverst i højre hjørne... så vælg rollercoaster tycoon 3 any.-- tast det som står på skærmen ( 3 bogstaver) og du er der....

Men rigtig nok mærkeligt at jeg får points for et kikset link...??? men jeg gav jo en beskrivelse i kommentaren henover, mon ikke det hjalp..```???

Mikael

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 05-12-05 16:31

hejsa brani

Hvordan kan man Accepterer et svar hvor et link ikke virker,jeg undres

du undres kan godt være men den virket her

RLDN-Y6SQ-G5ES-HWR7-CR4B-M8AC fik den kode da jeg trykke på linken

så du kan under dig lige som meget du vil

Hilsen Lone