/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Dell computer
Fra : permann
Vist : 474 gange
100 point
Dato : 05-12-05 06:04

Hej alle

jeg har tænkt mig at købe en dell computer
er der nogen på kan du der har nogen erfaringer
med service god eller dårlig?

permann

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-12-05 06:16

God

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 05-12-05 07:06

Har hørt de hele tiden skal repareres, og at man ikke kan få reservedele, en bekendt skulle have et DVD drev, det kunne de ikke levere.....så undersøg det, jag har det jo kun fra 3 diemand det med drevet, men kender een der reparerer på dell hele tiden

har større succes med

www.shg.dk

der kan du også selv sammensætte hvad du vil have....

god jagt

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 05-12-05 08:24

Jeg har selv haft 2 Dell bærbare, og kan i og for sig kun rose dem... MEN: Dell når slet ikke IBM til sokkeholderne... Er du på udkig efter bærbar, så kig efter IBM... Men som stationær er dell et ganske udemærket valg!

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 05-12-05 09:01

Jeg har en ny Dell inspirion 9300 og den kører udmærket jeg har ikke haft noget at klage over. Jeg har fået det jeg har betalt for. Ganske enkelt man får det man betaler for og ikke mere.
Du kan selv sammensætte den efter dit behov, mange af de andre mærker ryger der en masser med som man ikke har brug for.
Med venlig hilsen
Fleng
Jeg kommer flere steder der har Dell stationær. kører udmærket og er meget støjsvage.

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 05-12-05 09:12

Inden du køber en Dell syntes jeg du skulle læse her, så tror jeg du holder fingerne væk. http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=17528&SearchTerms=Dell

Mvh: Monsen

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 05-12-05 09:37

Jeg kender ikke nogen der har Dell, men derimod kender jeg flere der har forskelligere mærkevare computere, og jeg kan kun sige pas på
her i dette år har jeg to eks. på at simple rep. han tage op til fem seks uger
jeg er så heldig at bo tæt ved http://www.1tegration.dk/
de har eget værksted, og ofte kan man få computeren rep. mens man venter

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 05-12-05 12:22

hej har gode erfaringer med dell stationære computere
men absolut ikke med deres bærbare men det er nok ligsom alt andet at noget virker og noget virker bare ikke der bliver jo spyttet mange computere ud så det vil nok være umulig at alle computere er fejl fri men stationær dell kan jeg kun sige god for

Mvh Granslam

Accepteret svar
Fra : iru

Modtaget 100 point
Dato : 06-12-05 11:09

Hold dig langt væk fra Dell. Computerne er for så vidt ok - man får, hvad man betaler for, men heller ikke mere. Men går din Dell pc i stykker og du skal have fat i Dell Support, så får du virkelig problemer. Dell Support er absolut ikke til for deres kunder, og det er komplet umuligt at komme igennem med en reklamation uden at blive afvist. I mit firma har vi netop fravalgt Dell til fordel for IBM - netop pga. den dårlige service hos Dell. Vi opgav Dell efter gang på gang at skulle have fat i en "med striber" for at få dem til at tage vores reklamationer på defekte computere.

Mvh. Iru

Kommentar
Fra : permann

Dato : 06-12-05 12:06

Hej Alle

jeg siger tak tak for alle svarene
det er meget rart at høre hvad andre har
af erfaringer med dell computer
men der er jo både godt og skidt.

Hilsen Permann

Godkendelse af svar
Fra : permann

Dato : 06-12-05 12:07

Tak for svaret iru.

og alle jer andre

Permann