/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Aftenens bedste !!!
Fra : Sunowich
Vist : 853 gange
500 point
Dato : 04-12-05 22:33

500 stærke til "Den Bedste Kommentar" ingen censur ordet er frit *ss*
Mvh Sune

Kommentar
Fra : babee

Dato : 04-12-05 22:37

skod weekend

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-12-05 22:50

Øhh!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-12-05 22:52

Ok, hvis ordet er frit, så lad mig brokke mig!

Jeg forarges heftigt hver måned over prisniveauet på hygiejnebind.

De koster rask væk 2-2,50 kr. stykket

Jeg køber sq snart en natursvamp, eller bløder på verden..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-12-05 22:53

Lang tid siden sunowich, men velkommen igen.

I dag glæder jeg mig over at der atter er varme i huset.
2 dage med 10 graders varme, der føltes som 10 frostgrader.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-12-05 22:56

Skal man sleske for at få fingre i disse point?! ..eller må man være fræk

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-12-05 22:57

HURRA, jeg er på nettet igen, første gang siden i aftes

Har haft teknisk assistance på hele dagen.........JEG HADER SNART VIRUS, TROJAN HORSE, SPYWARE, o.s.v.

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-12-05 23:01

dova lyver

dova Dato : 04-12-05 22:48

http://www.kandu.dk/dk/spg/79076

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-12-05 23:01

Creamy Klø bare løs *ss*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-12-05 23:04

Liar liar pants on fire!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-12-05 23:10

Whoes pants *ss*

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 04-12-05 23:14

Hundehvalpe, hundehvalpe, hundehvalpe...drømmer sgu også kun om hundehvalpe

I skal altså se dem....køb dem *LOL* Jeg synes de er totalt sjove..men ååh jeg glæder mig til at sove igennem

De kan flytte hjemmefra d. 20 december. (men absolut ikke som julegaver altså)
www.123hjemmeside.dk/mangorossa

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 04-12-05 23:19

jaja jeg kan også bedst lide franskbrød om mandagen!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-12-05 23:25

Creamygirl brokrøv LOOL

Hvad fanden havde du tænkt dig?? Hygiejneraketter og bind med statstilskud

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 04-12-05 23:28

En ny uge truer, ha' en god een allesammen

Venlig hilsen fra

'Den bedste Kommentar'

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-12-05 23:34

KANDU er hurtig i dag!

Se, dét var en rigtig god kommentar - og så er det ikke engang løwn

Kommentar
Fra : hondazoomer

Dato : 04-12-05 23:40

hvorfor se hariporter når man kan drikke den ....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-12-05 23:46

Ja moster, det er en rigtig god kommentar, l××××× plejer ellers at være meeeeeeget langsom når jeg vil skrive, ved ikke om min kommentar er den bedste, det må spørgeren afgøre, men der er ingen af jer der kan stikke den: Vi fejrede idag at sognepræsten har været 25år i embedet, startede i formiddag med gudstjeneste(det er ellers ikke mig, der slider malingen af kirkedøren) men en sådan begivenhed måtte jeg afsted

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-12-05 23:57

Ja tak Klumme - Hygiejneraketter og bind med statstilskud vil være fair

Man bløder i snit fra 13 - 53 år ik?! Det er 40 år

40 år er lig 480 mdr

5 bind om dagen i 5 dage (En mensesperiode) = 25 bind / tamponer pr periode

der er 480 perioder ( vi ser bort fra svangerskaber mv.)

480 x 25 = 12000 enheder (tamponer/bind)

Pris... 2,50 pr stk = 12000 x 2,50 = 30000

En dame bliver 75 år (sir vi)

svarende til 30000 divideret med 75 = 400

Altså 400 kr. om året i 75 år... fra fødsel til død

400 om året svarer forresten til 0,0456621 kr. i timen LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-12-05 00:02

Så kan hver unge du fabrikerer spare dig for ca. 400,- LOOL altså 10 unger = 4000,-

Det er lige en uge på Mallorca Gud sikke noget statistikbavl LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-12-05 00:04

Hold din bøtte LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-12-05 00:07

Okay Bwana LOOOL

Go' nat

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-12-05 00:08

Bwana = swahili og betyder Gudruns gave til Kandu

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-12-05 00:08

Nå! *G*

nat nat

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-05 00:10

Sov godt med eller uden hygiejnebind

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 05-12-05 01:28

Creamy.... skal mænd så have statstilskud til barbergrej....????

Statstilskud til hygiejnebind.... lol.... "Når rigtige mænd har været der, blæder de s'gu' alligevel "

(OK - Sorry)

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 05-12-05 01:29

ikke blæder, men bløder.....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-12-05 02:00

Mænd kan jo bare lade være med at barbere sig - ganske enkelt

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 500 point
Dato : 05-12-05 02:08

Nåh, ja - og kvinder lade være med at bløde.......

Kommentar
Fra : supersine669

Dato : 05-12-05 07:47

Hej creamygirl.

Her er et alternativt - og det er IKKE ment ironisk eller noget:

http://www.worldcare.dk/

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-12-05 09:26

Hejsa... sikken herlig snik-snak... og søde vovser
Nu kniber det nok med at opfylde spørgsmålet:

Citat
"Aftenens bedste !!!"

men du / I kan da få den her "gamle" vits

Citat
Hvad gør en kvindes røvhul når hun får orgasme??
.
Han sidder derhjemme og ser fodbold på TV

Glædelig jul til jer alle-zu-sammen
Søren

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-12-05 10:04

erling_l - ja, jeg er ihvertfald ved at gøre et forsøg, efter mange års plage

Kommentar
Fra : LTPTiger

Dato : 05-12-05 14:27

Prøv de gulesider......

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 05-12-05 14:54

Kan næsten høre helt over på Fyn hvad Ritt tænker mens hun konstituerer sig:

Abemås, agurketud, analfabet, asfaltcowboy, bacille, bandit, barnerøver, basilisk,
bedrager, billige bavian, bisse, bovlamme bladanblander, brandstifter, brutale bilbølle,
bums, burgøjser, bæst, bøddel, bøhtosse, bølle, bøllefrø, børste, cykeltyv, desertør,
dovendyr, drukkenbolt, egoist, facist, fedtblære, fedtemikkel, fedthalefår, fladpande,
flommefede fjollerik, forbryder, forlismand, forlorne tæppehandler, fortidsuhyre,
frysefrederik, fyldebøtte, gangster, gespenst, grimrian, grobrian, haleneger, hallunk,
hulepindsvin, hærværksmand, høvl, igle, ignorant, individ, interplanetariske slørhale,
jubeltorsk, justitsmorder, kakerlak, kannibal, karnevalssørøver, klaptorsk, kleptoman,
klodrian, klodsmajor, knoldvækst, kryb, krybskytte, krudtugle, kvajpande, kvælstofbacille,
kæltring, køter, laban, lakaj, landevejsrøver, landkrabbe, landsforræder, laskefede
lommetyv, lejesvend, lemmedasker, lomme-Moussolini, luksusdyr, lumskebuks,
lurendrejer, lusepuster, luskebuks, lydpottelus, lystmorder, læderjakke, løjser, makre
lslugere, marxist, massemorder, menneskefjende, menneskeæder, misdæder,
modbydelige mide, mordbrænder, morder, motorbølle, møgdyr, pirat, pladderabe,
platfodede moskusokse, plebejer, prøjser, pungdyr, pyroman, racist, rottefjæs, sadist,
samfundssnylter, sandalslæber, sandloppe, sandmide, sinke, sjofelist, sjover, sjuft,
skadedyr, skallesmækker, skamstøtte, skunk, skurk, skvatdragon, skvatmelon, skægabe,
slagsbror, slambert, slapsvans, sleske spytslikker, slubbert, slyngel, smugler, smørtyv,
snigmorder, snigskytte, snoabe, snog, snydetamp, snylter, sortbørsgrosserer, spritbilist,
spritter, spruttyv, sprællemand, spyflue, starut, stikker, stymper, subjekt, superskurk, sut,
svamp, svin, svindler, svirebror, svumpukkel, søndagsrytter, søpindsvinefjæs, sørøver,
tale-delirist, tamp, tangloppe, terrorist, torskepande, trafikbisse, trompetsnegl, tyran,
tyveknægt, tøffelhelt, tøsedreng, udbytter, undermåler, vagabond, vampyr, vandal,
vandrotte, vandal, væggetøjsbefængte varulv, varyl, vatnisse, voldsmand, øgle.
Abekat, autokrat, bjergbisse, bladanblander, bondebarbér, brandstifter, brilleabe,
brugtvognsforhandler, bøllespire, børnelokker, børstenbinder, charlatan,
cykelkædevirtuos, dagdriver, dommedagsprofet, dovendidrik, dovenlars, drivert,
drukmås, drønnert, dummepeter, døgenigt, fantast, fjols, fnaddermelon, folkemorder,
franskfordærver, fugleunge, fupmager, fusentast, futmælkspirat, fæ, fæhoved, fæpande,
galgenfugl, giftblomst, glatnakke, goplepolyp, gorilla, gravskænder, grovsmed,
grødhjerne, gullashbaron, gummiunge, gøj, haletudse, himstregims, hundehandler,
hundehoved, hvalp, høved, injurieforplanter, jubelidiot, kanalje, kanut, klapugle,
klemmelus, knallertbølle, knallertfjæs, knoldesparker, krapyl, kreatur, krikand, kufferttyv,
kuli, kumpan, kupmager, kvabodder, kvajhoved, kvaksalver, kæmpeidiot, kødpande,
lazaron, menneskeabe, mytoman, nar, nidding, nisse, nummermager, nørd, odder,
ogginok, overløber, pantelåner, paphoved, parasit, pivstilk, platfod, plattenslager,
platugle, proletar, pukkelryg, pølsetyske
r, rotte, sandorm, sildeskrog, sjakalmide, skarpretter, skrigeballon, skruebrækker,
slamrotte, snudebille, snøbel, sortbørshaj, sortsmudskede sjuft, spegesild, stratenrøver,
strømpevrikker, svabergast, svinemikkel, svinepels, taskenspiller, thédrikker, torsk,
torskehoved, tudesøren, tølper, tågehorn, udyr, ungdomsforbryder, usselryg, vanedyr,
vellystning, vildmand, voldsforbryder, vragsmed, væggelus, ædedolk, æggehoved,
ærkefjols, æseløre, ødeland, øgleunge, ågerkarl, åndsamøbe, åndsforsnoskede amøbe.

og det gælder vist endda et medlem,,,måske tidligere,,, af soccerne!!

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 14-12-05 23:01

Tak for svaret erling_l. Hi hi