/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
EVISU
Fra : Shaawty
Vist : 872 gange
10 point
Dato : 04-12-05 19:26

Nogle som ved hvor man kan få nogle billige EVISU bukser? ( butik? - Pris? - Privat forhandler? - )

DET SKAL VÆRE I KØBENHAVN ! medmindre det er en hjemmeside self.

modellen er underordnet.

Folk som sælger Evisu , gucci, D&G , Versace . etc .....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-12-05 19:56
Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-12-05 20:22

Shaawty

Jeg tror at "Skat" har hentet de "billige"

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 04-12-05 22:06

http://www.texier.onlinesalg.dk/webshop/VisKategori.asp?KategoriId=9
Citat
Ground Zero sælger Urban Wear inspireret af New York stilen. Det er mærker som Evisu, Sean John, Von Dutch, Akademiks, Abercrombie & Fitch og mange andre, som gøre Ground Zero til noget helt særligt.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 04-12-05 22:11

Fra samme link:
Citat
Binco: Online Streetwear Shop Salg af diverse Mærker som: New Era Sean John Phat Farm Timberland Nike G-Unit Rocawear Evisu Southpole And 1