/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
sting
Fra : vmax6
Vist : 532 gange
50 point
Dato : 04-12-05 19:16

hej har lige fået en sting. men der mangler culinder plus stempel. jeg regner med at smide min fs1 cylle på. men jeg mangler et 43 mm stempel med en krydspind på 10 mm. noen der har sådan et?.
er der noen der har et eldiagram? skal til at lave lidt ledning på den så det ville være rart?

Kommentar
Fra : vmax_jakobdrengen

Dato : 04-12-05 19:43

hey d har skrevet forkert din..SPADE.. hehe

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 05-12-05 19:51

Du kan selv lave diagrammet hvis du gider sidde og måle på/følge ledningerne.
Den er så gammel at farverne ikke nødvendigvis passer med de andre sting som ruller rundt på stierne.

Du kan købe en 43mm alu cylinder til bundpris hos www.Protuna.dk
et nyt stempel passer måske ikke da tolerancen kan være helt skæv nu.