/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
installer corel paint shop pro x
Fra : tovelizzie
Vist : 515 gange
40 point
Dato : 04-12-05 18:29

hej alle
så er den gal igen,
kan nogen fortælle eller hjælpe mig at install paint shop pro x - den install til der mangler 2 % så sker der ikke mere
det er en helt ny pc jeg har købt ( medion )
på forhånd tak - tovelizzie

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 04-12-05 18:38

venter du længe nok jeg vil gætte på at den på det tidspunkt er gået i gang med at undersøge din harddisk.

ellers kan det være dit virusprogram der bremser den.

prøv at koble dig fra nettet ved at tage dit stik til din net opkobling fra og så slå virus programmmet fra og prøv så at køre din installation til psp igen.

når og hvis den så bliver færdig, så husk at kople dig på igen med net opkobling og virus program, før du prøver at gå på nettet.
mvh Bevi54

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-12-05 18:39

Har du servicepack 2 indstalleret.
H-klik denne comp >egenskaber>i generelt fanen vil der stå om du har sp2

Kommentar
Fra : tovelizzie

Dato : 04-12-05 18:47

jeg vil prøve det i siger , og ja servicepack2 er på
kommer igen når jeg har prøvet hej så længe og tak

Kommentar
Fra : tovelizzie

Dato : 04-12-05 20:10

så er jeg tilbage igen.
men ingen ting hjalp - jeg lod den være i over 15 min.og så har jeg ellers slettet det der var - slog osse min firewall fra
ALT er sat til igen men tak for venligheden begge to tovelizzie

Kommentar
Fra : tovelizzie

Dato : 04-12-05 20:11

så er jeg tilbage igen.
men ingen ting hjalp - jeg lod den være i over 15 min.og så har jeg ellers slettet det der var - slog osse min firewall fra
ALT er sat til igen men tak for venligheden begge to , tovelizzie

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 04-12-05 20:24

Den installation du har er nok i stykker

Hvor har du den fra?
og hvor meget fylder den i mega byte?
For hvis der er gået noget galt så kan det være at en fil er blevet for lille og den ikke kan finde den. Så bliver den aldrig færdig..
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 04-12-05 21:44

Hej, før du prøver en ny installation.
Så slet alt, hvad der er blevet installeret, af Paint, i din TEMP mappe.
Ligger i denne computer/windows/temp
Bagefter gå i denne computer/programmer, og slet alt der har med programmet at gøre
Prøv også at køre en diskoprydning og fragmentering.
Ellers skal du nok regne med, der er en mindre fejl, på dit program.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 04-12-05 21:46

Virker det ikke, så prøv om du kan installere programmet i FEJLSIKRET TILSTAND.
Det får du frem ved at trykke på F8 eller F12
under opstart af Pc.

Kommentar
Fra : tovelizzie

Dato : 04-12-05 22:22

hejsa .. har sat den ind - uden problemer på min bærbare
men den vil ikke på den stationære , men jeg prøver det i her har skrevet og så må vi se ,om det lykkedes -
mvh tovelizzie

Kommentar
Fra : tovelizzie

Dato : 04-12-05 22:57

til bevi54 sorry jeg glemte lige at fortælle dig , at jeg har købt den hos danmarksmindsteforlag.dk
hilsen til dig og de andre hjælpsomme herinde - hilsen tovelizzie

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 04-12-05 23:04

Okay, men jeg kan forstå, at programmet fejler ikke noget, så må du jo finde din løsning på din stationære maskine,
der må være et eller andet der bremser den der, for som du siger, så har du fået den ind på din bærbar uden problemer,
det kan blive en lang nat før du finder løsningen på din maskine, men et eller andet er skævt.
God nat til dig, jeg må trække mig, skal op i morgen og starte på en eksamensopgave.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-12-05 23:22

ring til forlaget - enten kender de problemet eller også kan de vejlede dig mens du installerer

Kommentar
Fra : tovelizzie

Dato : 04-12-05 23:27

ilm til dig bevi54 og til miritdk det er lige præcis hvad jeg vil gøre i morgen , sov godt allesammen tak endnu engang fra tovelizzie

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 05-12-05 11:16

hmm.... Hvilket grafikkort sidder der i den nye maskine? PSP har et problem med visse NVIDIA drivere, og det kunne måske være der problemet ligger?

Vh fluffy

Kommentar
Fra : tovelizzie

Dato : 05-12-05 11:34

hej fluffyclaus
jeg har netop NVIDIA og der har du måske ret i at det er problemet , hvad gør jeg så ? hilsen tovelizzie

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 05-12-05 11:53

Du henter de nyeste drivere her : http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

men husk at afinstallere de gamle inden du installerer de nye... og husk at slå antivirus fra inden du installerer de nye.

Vh fluffy

Kommentar
Fra : tovelizzie

Dato : 05-12-05 12:17

1000 tak - vil gøre som du siger mvh tovelizzie -
skal nok sige om det var problemet...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-12-05 13:55

unplug din pc - slå firewall og antivirus fra - er det muligt så forsøg at åbne fra drev i stedet for autorun - du kan se setup osv når du åbner - håber det lykkes for dig.