/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Vittigheder - del II -nu kun seriøse in~
Fra : willlliam
Vist : 2454 gange
300 point
Dato : 04-12-05 09:15

Efterlyser gode vittigheder omhandlende depression, dårlige nerver eller anoreksi, da jeg skal holde en tale derom,
NB: det er kun vittighederne jeg efterlyser, ikke folks forskruede meninger om indlægget. Tak

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-12-05 12:08

Hmm...Jeg tror faktisk ikke, at jeg nogensinde har hørt en joke vedrørende anoreksi?!

Men min søn spurgte mig en gang, om man risikerer at blive "spiseforstyrret", når telefonen ringer midt i aftensmaden..

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 04-12-05 12:13

Fra 4fun.dk

Læserbrev:
Jeg er en dreng på 15 år. Når min kæreste sutter min pik får hun munden fuld og brækker sig. Har hun anoreksi?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-12-05 13:04

En joke tæt på emnet hentet på ajokes
En patient på sindssygehospitalet sagde til den nye læge: ´´Jeg kan meget bedre lide dig end den tidligere læge´´. ´´Det glæder mig, men hvorfor ?´´. ´´Fordi du er mere ligesom vi andre....´´.

Den ældre dame var hos lægen: - Doktor, husker du, at jeg har klaget
over, at jeg hele tiden hørte stemmer inde i mit hoved?
- Ja.
- Det er holdt op.
- Det er da dejligt. Hvad er så problemet?
- Jo, nu er det så, at jeg er bange for, at jeg er ved at blive døv !

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-12-05 17:54

En bekendt til mig lider af anoreksi. Nå hun er til middag, så nøder jeg hende, som den gode vært jeg er, på lige fod med andre gæster, men siger dog: "Vil du ha lidt mindre"

Utroligt ikke??? LOOL og jeg har selv fundet på den

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-12-05 17:58

buch78
Hvis du er seriøs så stil lige dit sp. under seksualitet.

Ellers vil jeg foreslå dig at investere i et stykke sæbe, og så gøre fløjten pæn og ren, inden du sætter kæresten til at spille melodien "Altid frejdig når du går"

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 04-12-05 19:06

Klumme: Hvad er dit problem,,, hvis der er noget der altid slå an så er det sort DANSK humor hvor sex indgår..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-12-05 13:48

Har du købt det stykke sæbe buch78?? Hjalp det så ikke, som jeg sagde?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-12-05 13:50

Buch78. Nåå det var en vits..... sort humor og med et strejf af sex.

Godt fundet på. Okay... så lægger jeg mig lige på gulvet og drejer mig én gang rundt af grin.

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 07-12-05 18:29

klumme denne tråd siger en helt masse om din IQ,, jeg havde enda skrevet en kilde på...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-05 18:42

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-12-05 19:28

Ja Ja... hån du bare en halvtosse. Jeg troede da, at det var dit læserbrev, men det gør vel ingen forskel, når du i den tro at det er grinagtigt bringer den videre.

Det er sandelig ikke nogen spøg, hvis man har en tissetrold der er så møget, at partneren gylper. Så.... se du til at få fat i den sæbe bassemand.

Kommentar
Fra : postkort

Dato : 17-12-05 02:48

En af de korte historier:

2 psykologer mødes på gaden, den ene siger: "Du har det meget godt, hvordan har jeg det?"

Kommentar
Fra : michael.s

Dato : 24-05-06 20:47

Lidt fra Lægejournalen, nogen af dem burde kunne bruges..
Held og lykke med foredraget.

Det følgende er autentiske, uredigerede notater skrevet af læger i patienters journaler:

• Patienten har brystsmerter, hvis hun ligger på sin venstre side i over et år.

• På den anden dag var knæet bedre, og på den tredje dag var det helt væk.

• Hun har ikke haft nogle kulderystninger eller kuldegysninger, men hendes mand oplyser, at hun var meget varm i sengen i aftes.

• Patienten har været deprimeret, lige siden hun begyndte at komme til mig i 1993.[/B]

• Patienten er tårevædet og græder konstant. Hun lader også til at være deprimeret.

• Udskrivningsstatus: I live men uden tilladelse.

• Patienten nægtede en obduktion.

• Patienten har ikke tidligere begået selvmord.

• Patienten har efterladt sine hvide blodceller på et andet hospital.

• Patientens tidligere sygdomshistorie har været bemærkelsesværdig ubetydelig, med kun en 20 kg’s vægtforøgelse over de sidste 3 dage.

• Patienten fik vafler til morgenmad og anorexi til middag.

• Mellem dig og mig burde vi være i stand til at gøre denne kvinde gravid.

• Hun er lam fra tæerne og nedefter.

• Huden var fugtig og tør.

• Lejlighedsvis, konstant, periodisk hovedpine.

• Patienten var opmærksom og uinteresseret.

• Hun oplyste, at hun har haft forstoppelse det meste af hendes liv indtil hun blev skilt.

• Patienten skulle have haft en tarmrensning, men han tog et job som børsmægler i stedet.

• Huden: Noget bleg men tilstede.

• Patienten har to teenagere, men ellers ingen abnormiteter.