/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Vittigheder
Fra : willlliam
Vist : 1065 gange
300 point
Dato : 03-12-05 23:39

Efterlyser gode vittigheder omhandlende depression, dårlige nerver eller anoreksi, da jeg skal holde en tale derom.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-12-05 23:44

Hvor usmageligt undskyld men du kom nok for tæt på

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-12-05 00:08

Nordsted1 - Du skuffer mig DYBT. Hvis du ikke er i stand til at se dine egne sørgeligheder og nuværende eller tidligere sygdomme eller svageligheder i et humoristisk lys? Ja SÅ har DU et stort problem. Men lad dog være med at lade dette gå ud over william.

Du kan jo blot lære at holde snotten væk (undlade at kommentere).

Jeg vil lige komme tilbage med et eller flere svar til willliam.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 04-12-05 00:15

Arne, du er da den sidste, der skal snakke om at være i stand til at se sine egne sørgeligheder og nuværende/tidligere problemer. Aldrig nogen sinde har jeg mødt/hørt om nogle, der er så fornægtende om sine egne problemer som du er. Arhg, du er stadig uudholdelig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-12-05 00:16

så arne - enhver kan have en mening !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : MouseKeeperX

Dato : 04-12-05 00:53

--- Depression - det er noget man har når man har brug for rigtig mange sygedage...
--- Dårlige nerver - Niels Hausgaard snakkede engang om sådan noget, men såvidt jeg husker var det lidt opreklameret
--- Anoreksi - Det er for tyndt at joke om.
Det var så lige hvad der falt ind i tastaturet...
Anoreksi:
http://www.ahajokes.com/crt880.html

Så er der ikke megeet mere tid (inden sengetid), men jeg faldt lige over denne omkring sproglige problemer:
http://bepop.com.ar/chistes/jokes68b.html

/MouseKeeperX

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-12-05 00:56

Nielsen følte sig dybt deprimeret. Han gik til psykolog og fik en samtale.

Psykologen: Hvad så Hr. Nielsen?

Nielsen: Jeg føler mig helt ved siden af mig selv i forholdet til min kæreste.

Psykologen: Ah HA. De er malplaceret!

Nielsen: Er det så svært at forstå, at jeg bare gerne VIL? Sådan ovenfra og nedefter og alt hvad jeg har i mig?

Psykologen: Nu skal jeg sige Dem én ting Nielsen: Det eneste de ønsker dem, er en tur op ad Matterhorn med

efterfølgende opkastning. Ved De hvad De er Nielsen? De er DEPRAVERET.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-12-05 01:05

Jernladyen og Mirit. Nordsted1 må da mene hvad hun vil. Ligesom I må. Men der er jo ikke nogen der tvinger hende til at kommentere denne tråd. Det er jo netop ikke en Smalltalk. At I 2 kaster jer ind og forsvarer hende er jo blot dobbelt dumt, idet I derved viser at I heller ikke er i stand til at holde jeres kæft i emner hvor I intet har at sige eller mene.
Emnet hedder VITTIGHEDER. Og aldeles ikke " Sur pige der føler sig trådt for nær ". Hverken Jernladyen, Mirit eller andre.

Uanset hvor megen respekt JEG har for jer. Så viser I med jeres kommentarer i denne tråd, at jeres respekt for såvel spørgsmålet, spørgeren som mig er på det nærmeste IKKE eksisterende. Og hold så mund, med mindre I har et svar på spørgsmålet.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 04-12-05 02:59

Arne, du er uhyggeligt langt ude i sovsen. Søg dog læge - eller endnu bedre - lad dig indlægge på en lukket afdeling. Især en, hvor der ikke er adgang til computere/nettet. Det vil spare mange for meget. Og så gider jeg forøvrigt ikke svare på dine åndsvage indlæg mere.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-12-05 05:20

Jernladyen - Hvis du vil være så venlig IKKE at svare på MINE indlæg. Men du har stadig ikke indset at dette IKKE er mit indlæg, det er william's spørgsmål.

Hvad laver du overhovedet her????

Hvis NOGEN er langt ude i sovsen, som du så tåbeligt kalder det, er det da både dig og alle andre der blander sig i en tråd som denne og IKKE har andet at komme med end et sygt lille forsvar for Nordsted1.

Såvel din som merit's tilstedeværelse i tråden savner enhver gnist af berettigelse. Det eneste I gør er at forsvare en anden handicappet. At hun så ikke har bedt jer om hjælp eller forsvar for noget som helst, viser jo bare endnu tydeligere hvor psykisk svage I er.

Nordsted1 kan sgu sagtens forsvare sig selv når og hvis hun bliver angrebet. Hun er bare IKKE blevet angrebet i denne tråd. Jeg har fortalt hende at hun burde have holdt sin mund, men det er satme da heller ikke det samme som at angribe nogen. Hvis noget derimod er et angreb, er det da Jernladyens kommentar imod mig. Men det KAN eller vil hun ikke indse.

Jette din tåbelige kælling. JEG har hjulpet dig på flere måder. DU har svaret med LORT, som du også gør i denne tråd.

Hvis du har SÅ svært ved at acceptere dit eget og andres handicap, er det da dig der er syg i hovedet. BVADR.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 04-12-05 06:53

LOL

Kommentar
Fra : 25

Dato : 04-12-05 10:15

Hold jer til emnet det ville være rart!!!

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 04-12-05 10:57

Ja, det er jo ikke ligefrem diagnoser der mangler her på tråden. Uha...er der smittefare?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-12-05 13:18

William > du kan jo stort set bruge denne tråd i dit foredrag.

//bentjuul

Kommentar
Fra : willlliam

Dato : 04-12-05 13:59

ja, det har du ret i, men det vil være FOR tragisk

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-12-05 14:08

Ja det har du måske ret i og jeg er også godt klar over at det er for at få lidt humør ind i dit foredrag. Håber du finder noget du kan bruge i din anden tråd.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-12-05 15:50

Arne, Jakob og lille Sofus skulle på lystfiskertur. Det stormede en del og Jakob og sofus var betænkelige.

"Arne.friskfyr" sagde storskraldgrinende: "Vi kan roligt tage afsted, for jeg kan ikke synke". Hvorfor kan du ikke det spurgte de 2 andre? "Nææ for jeg har kræft i synkerøret" dumgrinede Arne.friskfyr.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-12-05 15:56

Ja okay Willlliam... det var ikke lige om depression, men det er sgu da deprimerende at læse den ondskabsfulde alkoholikerarnes sædvanlige stinkende modbydelige indlæg.

Men han var pissefuld i går, og så kører han altid på den måde i dagene derefter, hvor han spæder den op hele tiden.

Kors hvor er han

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-05 18:20

william -> Jeg synes at du burde forholde dig til Nordsted1's angreb på din (og andres) ret til at stille spørgsmål på Kandu. Hvorledes og OM du vil kommentere resten er op til dig.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 05-12-05 18:29

Klumme< gud hvor er du langt ude...det er jo helt pinligt !
Det tror jeg forøvrigt også at Jernladyen og Nordsted1 mener.

Tror faktisk nærmer at William henvender sig til Nordsted1 og Jernladyen, når han laver et indlæg der hedder "vitigheder uden irelavante indlæg"
(eller noget i den stil hed det)
Og ikke arne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-12-05 19:45

Syns du det??..... pinligt for hvem??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-12-05 07:09

Jeg synes det pinlige startede lang tid før Klummes joke. En joke arne nærmest selv har bedt om, idet han klart og tydeligt proklamerede følgende overfor Nordsted1.

Citat
Hvis du ikke er i stand til at se dine egne sørgeligheder og nuværende eller tidligere sygdomme eller svageligheder i et humoristisk lys? Ja SÅ har DU et stort problem.

Måske lillearne skulle have udeladt denne kommentar, hvis han selv er sart mht til hans "sørgeligheder" her i livet..

Ak ja...Sådan kan man komme galt afsted, når man skriver sine indlæg i vrede, som det ser ud til at AJ stadig mestrer til et UG..

Spørgsmålet er jo for længst spoleret, så jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide, hvad helvede det er lillearne har så meget imod vedrørende handicappede mennesker?! - og hvorfor han altid skal tvære i, at han har kendskab til visse kandubrugeres handicaps..

Citat
Det eneste I gør er at forsvare en anden handicappet.

FJOLS lillearne. Uagtet din "sørgeligheder", så vil sådanne kommetarer ALTID få dig til at fremstå som et umådeligt dumt svin..

Kommentar
Fra : wannabee

Dato : 06-12-05 07:40

Jeg kan ikke se hvofro det er pinglit at skrive det klume gør. Arne er selv ude om det for han skriver noget lort om det skal man kunne tåle når man er syg og handikapet og så skal han selv kunne tåle det - hvad du tror er da liggemeget. for jernladyen og norsted kan vel selv sige hvad de mener - bøvs du.

Kommentar
Fra : marenka

Dato : 09-02-06 17:13

Det er lidt sygt at joke om hand.kp.her på siden.Det KAN støde visse mennesker.

Kommentar
Fra : willlliam

Dato : 10-02-06 09:44

så lad være med at læse siden - som du jo kan lukke for TV, hvis det er for meget for lille dig