/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Pernille Vallentin Brandt - Nordkraft
Fra : nullerbullerpige
Vist : 2291 gange
100 point
Dato : 03-12-05 23:26

Hej!

Jeg er sikker på at jeg har set Pernille Vallentin Brandt i en anden forbindelse end i Nordkraft (hvor hun spiller Tilde)
Er der nogle som kan fortælle mig hvor jeg evt kunne have set hende...

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 03-12-05 23:35

i "stjerne for en aften"

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 03-12-05 23:36

har hun sunget?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-12-05 23:42

Der er kun nævnt Nordkraft.
Har ikke fundet andre oplysninger end birollen i Nordkraft.

http://www.danskefilm.dk/index2.html

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-12-05 23:45
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-12-05 23:50

miritdk> Jeg troede sku det var din spøg.

http://www.urbanavis.dk/article.php?id=3043
Citat
Set i det lys var Pernille Vallentin Brandt ekstremt heldig. Hun har fået rollen som Tilde ved at optræde i 'Stjerne for en aften'. Groft sagt.
»Det er en ret vild historie, for det er rent held, jeg er med. De så mig i fjernsynet og ringede mig op. Det har jeg drømt om hele mit liv. Så jeg skreg simpelthen,« fortæller den århusianske dramaturgi-studine.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-12-05 23:52

det var det så ikke - jeg vidste det ikke men fik lige oplysningen via skype

Godkendelse af svar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 04-12-05 11:01

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-12-05 12:09

selvtak så blev vi begge det mere oplyst

Kommentar
Fra : wrumn

Dato : 19-12-05 21:34

det er også pernille vallentin der synger titel sangen "kiss your demons away" og hun har en virkelig go stemme.... har lige set på nettet at hun kommer ud med i plade i det nye år,, det er sgu da fedt!!!!