/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvad koster det at sende/modtage SMS
Fra : heseda
Vist : 11688 gange
100 point
Dato : 03-12-05 23:22

Hvad koster det at sende en SMS til USA - og koster det noget at modtage en SMS i USA sendt fra Danmark

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 03-12-05 23:28

undersøg prisen hos den udbyder du bruger - og det er gratis at modtage - også i usa

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 03-12-05 23:37

også hvis jeg har rapport på - således jeg kan se at beskeden er modtaget???

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-12-05 23:39

Fra Danmark til USA koster det ikke mere end det koster at sende i Danmark, hvis det er en dansk telefon der sendes til, ellers er det udlandstaksten i USA der gælder.

I USA skal modtageren hvis det er et dansk abonnement, betale den forskel, der er på at sende derfra.

Og ofte går SMS i udlandet ind under normal telefontakst.

Men der er prisforskel fra det ene teleselskab til det andet, så spørg hos det selskab det drejer sig om.

Et lille eks.: Et Telia abonnement hvor der er fri SMS i Danmark, koster det 2,25 kr. at sende en SMS i Norge og Sverige.
Og f.eks. fra Spanien, kan det koste helt op til 7-8 kr. for en SMS.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-12-05 23:47

dova - jeg sender regelmæssigt sms til usa - de betaler ikke for modtagelsen.

Om der så betales for rapport - aner jeg ikke

Kommentar
Fra : 25

Dato : 04-12-05 10:08

 Nettet    Søgeresultaterne 1 - 10 ud af ca. 257.000 for sms takster. (0,17 sekunder)
          Sponsorerede links
Sms Priser
Flyt til smarttalk. Behold dit nr.
SMS: kun 20 øre. Gratis abonnement
www.smarttalk.dk

TDC Mobil
Priser & Takster · Mere information om SMS Large Account · Sms via modem pools og Internet Gateway · Indholdstjenester · Indholdsudbydere · Sms pakke ...
www.tdcmobil.dk/portal/erhverv/produkter_services/ sms/sms_large_account/sms_large_account_priser_og_takster/ - 69k - 2 dec 2005 - Cached - Lignende sider

TelePriser.dk - telepriser og takster i Danmark... af NHL Data
Sammenlign priser på ALLE teleselskaber i Danmark inden for fastnet- og mobiltelefoni samt takster og priser for Internet. Send gratis SMS besked til GSM ...
www.telepriser.dk/ - 4k - Cached - Lignende sider

Fri sms for 89,- pr måned (minuttakst 65øre) - Jubii Debatforum
Derfor er unotels priser et par øre billigere på deres opkald og fri sms takster, end hos de andre. De regner med at få de få øre det er billigere ind igen ...
debat.jubii.dk/60/ Fri+sms+for+89-+pr+m%E5ned+(minuttakst+65%F8re)_220816.html - 89k - Cached - Lignende sider

SMS Tjenesten - Telmore - CBB Mobil - SmartTalk - Selvhenter ...
Lige nu får du 505 bonus SMS, når du opretter Selvhenter.dk. Det koster 199 kr. i oprettelse, som du kan tale og sende SMS for. M1 Mobil ...
www.mobiltakster.dk/ - 25k - 2 dec 2005 - Cached - Lignende sider

Faaborg Folkebibliotek - e-mail-meddelelser
Dine data · E-mail-meddelelser · SMS · PIN-kode · Lånerkort · Andre biblioteksbaser ... Takster · Erstatninger · Takt og tone · Sådan styres biblioteket ...
www.faaborg.dk/default.asp?id=382&bookmark=email - 37k - Cached - Lignende sider

PC World - Google tester mobil-søgning via SMS
Det er gratis at modtage information fra Google SMS, ud over de almindelige SMS-takster. Google SMS fungerer ved, at man sender en SMS til tjenesten og ...
www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=5362 - 46k - Cached - Lignende sider

DR mobil
Priser og takster. Hvorfor koster det én krone? Nogle af de SMS-tjenester, som DR udbyder, koster penge. Når DR vælger at tage sig betalt for disse ...
www.dr.dk/mobil/spooergsmaal_og_svar/ dyn_article.asp?article=pris - 11k - Cached - Lignende sider

dr.dk › Regioner › Kanal94 › SMS
SMS. Priser, takster og betaling 16. november 2004 11.05. Priser og takster Hvorfor koster det én krone? Nogle af de SMS-tjenester, som DR udbyder, ...
www.dr.dk/Regioner/Kanal94/SMS/20050614143321 - 25k - 2 dec

Kommentar
Fra : 25

Dato : 04-12-05 10:10

NB. jeg håber du kan bruge nogle af disse link.

Godkendelse af svar
Fra : heseda

Dato : 04-12-05 10:30

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-12-05 12:07

fandt du ud af det så ???

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 04-12-05 14:06

Ja det jeg spurgte om var hvad det koster at sende - det gav du jo svaret på. Men spørgsmålet hvad rapport koster er jeg ikke klar over.