/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Grafikfejl i Need for speed most wanted
Fra : TimRV
Vist : 551 gange
40 point
Dato : 03-12-05 15:47

Jeg har en grafikfejl i nfs most wanted: når jeg er inde i spillet er der røde firkanter ud over det hele, spillet kan godt spilles men det er jo ik så fedt at køre rundt i en by med røde firkanter:P jeg har brug for help.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 03-12-05 16:30

Prøv at opdater din grafikkortdriver. Det plejer at hjælpe på sådan noget!

Kommentar
Fra : TimRV

Dato : 03-12-05 16:38

Hey hvordan gør man det?

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 03-12-05 19:05

Husk også sidste udgave af DirectX.
Kan hentes på MS hjemmeside

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 03-12-05 19:07
Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 03-12-05 19:09
Kommentar
Fra : TimRV

Dato : 03-12-05 19:44

Nu har jeg prøvet alt det med directx men det virker ikke hvad kan jeg prøve at gøre nu?

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 40 point
Dato : 04-12-05 07:34

Hej
Prøv at højreklik på spillet, se under egenskaber/ kompalitet
Der skulle så komme nogle foreslag om, i hvilken tilstand, spillet skal afvikles.
Mener der kan vælges mellem win 98 2000 og andre.
Prøv dig lidt frem, også med antal farver.
Ellers prøv at sætte din skærm, til fuld hardware acelleration.
prøv eventuelt, også at ændre på farverne der <kontrolpanel/skærm.
Lige hvad jeg kan komme på nu.

Kommentar
Fra : TimRV

Dato : 04-12-05 18:00

Jeg geninstallerede driverne til grafikkorten of nu er fejlen væk

Godkendelse af svar
Fra : TimRV

Dato : 04-12-05 18:01

Tak for svaret sofus.dk. Det var dog ikke lige det der fik det til at virke men gode forslag