/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Aethra routere
Fra : Soren_Steen_Nielsen
Vist : 715 gange
100 point
Dato : 02-12-05 12:34

Er der nogen som kan fortælle mig hvor jeg kan købe en router fra Aethra? Jeg er ikke interesseret i den router som Cybercity bruger til deres telefoni men derimod SV 10xx SIP og SV 12xx SIP, både i udgaverne med stik til analoge telefonder, til ISDN telefoner, og til begge dele. Jeg er naturligvis også interesseret i at høre om det hvis nogen kan sige mig hvad disse routere koster.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 02-12-05 14:37

Måske du kan få hjælp her??

http://www.vmc.dk/395

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 03-12-05 02:08

Ja de har flere produkter fra Aethra, så de vil sikkert også kunne skaffe de routere som jeg er interesseret i. De har dem dog ikke på deres side, men jeg vil lige prøve at ringe til dem i næste uge. Foreløbigt tak.

Godkendelse af svar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 08-12-05 23:14

Tak for svaret Nordsted1.

Jeg har lige fået bekræftet at de kan skaffe den router som jeg er interesseret i, samt prisen. Serien er åbenbart stadig så ny at kun een af modellerne, SV1042-SIP, kan fås. Hvis andre læsere skulle være nysgerrig kan jeg fortælle at den koster kroner 2570,25, hvilket jeg ikke synes er helt urimeligt i betragtning af faciliteterne.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-12-05 08:24

Selv tak, så har du fået købt din egen julegave