/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
K750i: Opringning via bärbart håndfrit?
Fra : Kongelunden
Vist : 570 gange
200 point
Dato : 02-12-05 12:08

Hej,
Har en SE K750i som jeg er ENORMT glad for, den absolut fedeste telefon undertegnet har ejet

Anyway, har dog en lille ting som "irreterer" mig. Når jeg cykler på arbejde lytter jeg altid til enten radio eller MP3 igennem HPM-70 håndfire stereo sät. Men det har undret mig når jeg bliver ringet op samtidigt med at jeg lytter, så ringer telefonen ikke i selve "headphone" !! Musikken stopper, men om dette skyldes at den decideret ringer eller om det skyldes signalet midlertidigt er nede, batteriet opbrugt eller andet ved man ikke.

Nogen der ved om det kan ändres i opsätningen så at den ringer i höretelefonerne?? Telefonen vibrerer som den skal i lommen, men det er ikke altid at man lige lägger märke til dette når man cykler i efterårsvejret

Accepteret svar
Fra : dkjoe

Modtaget 200 point
Dato : 03-12-05 13:48

Du skal bare redigere din bærbar profil til lydløs tilstand til så får du ringe tone i headsættet.

Godkendelse af svar
Fra : Kongelunden

Dato : 05-12-05 10:26

Ding, dong, dynamolygte !!!

Tak for svaret dkjoe. Det virkede sgu glimrende, nu er jeg så bare endnu gladere for min fantastiske K750i