/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Vil du være med?
Fra : klanger
Vist : 651 gange
100 point
Dato : 02-12-05 10:27

Vi er et "lille" webfirma, som er i gang med igen, at starte wepportalen...campingguiden.dk op. Jeg er redaktør for siderne, og ville meget gerne i kontakt med evt. familier der kunne tænke sig, at skrive om deres rejseoplevelser til siderne. Vi har endnu ikke lagt os fast på hvordan siderne fra campisten skal se ud, så også her vil vi gerne i dialog med campister der har lyst til, at komme med ideer om hvad DE ønsker sig af en god og informativ webportal for CAMPISTER. Vi vil gerne høre fra så mange som muligt, intet er for småt og intet er for stort. Så skriv til mig hurtigst muligt, så vi kan snakke lidt om vores ideer og ikke mindst dine. Webportalen startes op fra den 1. januar 2006 Håber nogen vil være med.... Skriv til... campingguiden@hotmail.com Vi bruger indtil videre en "offentlig" mail adresse, da vi tildligere havde dårlig erfaring med mail fra useriøse personer som lagde vores rigtige mail adresse ned. Hvis du som sagt har lyst til, at være med, får du selvfølgelig en anden mail adresse du kan skrive til. Håber, at høre fra dig!

Kommentar
Fra : fru_olsen

Dato : 02-12-05 10:55

Hej klanger
Det lyder rigtig spændende. Min mand og jeg elsker at campere. Vi vil gerne være med. vi skriver til dig på ovennævnte mailadresse. Det er en rigtig god idé, du har fået der. Jeg vil ikke love dig, at det bliver her i december - men i starten af det nye år.
Glædelig jul og godt nytår.
mvh
Fru_olsen

Kommentar
Fra : Marina_Hasseriis

Dato : 02-12-05 11:03

Hvad er det som du vil gøre anderledes end www.campingferie.dk og "imellem campister" på DCU's hjemmeside og Anne Vibeke's hjemmeside www.campingdanmark.dk. Især www.campingferie.dk er en rigtig god website. Lad os høre, hvad det er i kan gøre bedre end de andre, så kan det jo være at vi kommer på banen, men indtil videre synes jeg de andre giver mig det som jeg har brug for.

mvh

Marina

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 02-12-05 11:40

Til Marianne. Ja, du har ret i af de nævnte sider er gode camping sider. Men vi vil prøve, at lave en side hvor campisten b.la er endnu mere i fokus, derfor denne forspørgsel på Kandu. Jeg har da også allerede fået nogle henvendelser, fra campister som mangler et alternativ, og som har gode ideer. Men jeg kan jo i skrivende stund, ikke komme med mange flere oplysninger, da vi helst vil være først med nye ideer. Og det er jo frivilligt, om man vil være med... Vi tillader os at mene, når vi "udkommer" vil vi blive et godt tilbud til campisten, også.

Kommentar
Fra : renekure

Dato : 02-12-05 11:41

ja ja - jeg prøvede, bare sådan for sjov, at gå ind på siden : www.campingguiden.dk - det skulle I også prøve

Næ... klanger - jeg tror at du er for sent ude - Camping området er allerede dækket med nogle ganske udemærkede campingsider på dansk.

mvh René

Kommentar
Fra : Marina_Hasseriis

Dato : 02-12-05 11:52

Jeg vil advare alle mod at gå ind på siden, hvis i har sarte nerver. Det er vises lige nu har intet med camping at gøre. Hvad er det for noget forbandet pjat at linke til en pornoside. Fy skam dig......

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 02-12-05 12:11

Jeg kan undskylde mange gange....derfor nævnte jeg før at jeg ikke kunne give så mange oplysninger...der er desværre en tidligere "ejer" af sitet der forsøger, at chikanere os fuldstændigt. Da vi netop har vundet en retssag om retten til navnet...!!!! Endnu engang undskyld, men vi kunne desværre ikke vide, at nogle kunne være så umoralske. Jeg vil lige nævne, at vores webmaster knokler på netop nu for, at få lukket de obskønne sider. Håber på forståelse!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 02-12-05 13:51

Marina_Hasseris>>

Citat
Jeg vil advare alle mod at gå ind på siden, hvis i har sarte nerver. Det er vises lige nu har intet med camping at gøre. Hvad er det for noget forbandet pjat at linke til en pornoside. Fy skam dig......

LINKE?? Klanger sætter da INTET link på???

Alle ved at den slags kan ske, når et site lukker og nogle bliver bitre - INTET at klandre Klager for!! Så fald lige lidt ned, jeg kunne forstå hvis LINKET havde stået der - men måske er sitets mangel på moral, netop grunden til at det direkte link netop IKKE blev sat ind!

Klanger>> Jeg synes det lyder som en god ide I dér har fået . men som andre, mener jeg at markedet er mættet. Vi har camperet hele livet og der findes SÅ mange gode sider om emnet.

MEN - når dét er sagt...så skal man gå efter sine drømme, så hvis det er et ønske fra hjertet at starte sådan et site, så skal I selvfølgelig knokle på

Men - lad være at poste alt for mange kroner i projektet fra starten, vent og se hvordan det hele vil gå - og sæt så et LINK ind, når I er klar til besøg - så vil jeg i hvert fald ind og kigge det/dig efter i sømmene

Pøj Pøj med det!

Venlig hilsen fra Dorthe.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 02-12-05 14:01

Citat
at starte wepportalen...campingguiden.dk op

Det kalder jeg da et link. Føj for satan!

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 02-12-05 15:24

Fat mod klanger, meld slynglen til Politiet og held og lykke med dit campingsite

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 03-12-05 14:03

Tak for svaret bentjuul. Ja, det var en grim en jeg/vi var ude for, men sådan kan det desværre gå, når man gerne vil lave noget seriøst og så en tidligere "ejer" af et domæne åbenbart er uden nogen som helst form for bare lidt moral. Men jeg kan endnu engang kun undskylde hvis nogen har er blevet "såret". Endnu engang må jeg pointere, at jeg desværre ikke havde set på linket inden jeg skrev det første indlæg her, og DET var en fejl. Tak for de der kan se, at det VAR en fejl, som vi var uden skyld i. Men man har da lært noget af det her...............!!!!!!!!!!!!!!!