/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
explorer
Fra : tagebennedsen
Vist : 403 gange
20 point
Dato : 01-12-05 22:57

hej min pcer kører wip xp med explore 6.0
men de sider der supporterer sessionscokkies
kan ikke vises skal jeg opgradere min browser og hvordan gør jeg så det
eller kan jeg slå sessionscokkies til og igen hvordan

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 30 point
Dato : 01-12-05 23:21

Funktione>internet indstillinger>Beskyttelse af personlige oplysninger>Avanceret>sæt flueben i>Tilsidesæt automatisk behandling af cookis,sæt mærke i>cookies fra oprindlig websted(Accpeter)og under Tredieparts cookies(Bloker)og et flueben i Tillad altid coolies under
sessionen.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-12-05 23:27

IE>Funktioner

Tillad altid cookies under sessionen<<<<er sessions cokies

Godkendelse af svar
Fra : tagebennedsen

Dato : 02-12-05 00:16

Regtigt Mange Tak for svaret Manse9933.