/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
FTP program
Fra : Monsen1234
Vist : 546 gange
200 point
Dato : 01-12-05 18:14

Findes der et gratis dansk FTP program ?

Mvh: Monsen

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 01-12-05 18:32
Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 01-12-05 18:39
Kommentar
Fra : akaup

Dato : 01-12-05 18:49

Lettest er måske at bruge Explorer's indbyggede ftp-program!??
Det virker som alm. browser. Skriv f.eks. ftp.dinside.dk

Mvh. Akaup

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 01-12-05 19:17

Hvis ikke jeg bruger Microsoft Frontpage direkte, benytter jeg altid AceFTP 3. Min version er engelsk, men man kan downloade flere sprog. Det er gratis, og det fungerer lidt som det gamle norton commander med "træk og slip" - uhyre enkelt og fuldstændigt logisk og selvforklarende.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-12-05 19:35

Som erling_l skriver er AceFTP et af de bedste gratisprogrammer til opload på markedet og du kan hente det her http://software.visicommedia.com/en/products/aceftpfreeware/
Det er utroligt nem at bruge selvom det er på engelsk - det eneste du skal gøre er at oprette en forbindelse til dit webhotel så giver resten sig selv.

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : h_bmv

Modtaget 200 point
Dato : 01-12-05 20:03

http://www.hjemmesideskolen.dk/html/ws_ftp.asp

Okay engelsk, men dansk instruktion og så skal skal du bare surfe på www efter den gamle version som instruktionen tilhører for den nye vil de ha' penge for fandt selv hurtigt ud af at bruge denne som totalt nybegynder, så skyndte mig da hurtigt at slette alt det andet rod jeg havde fundet i den forbindelse.

over ud!

Vh.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 01-12-05 20:04

Hvis jeg ikke bruger min editors indbyggede eller kommandolinie programmet ftp (indbygget i windows), bruger jeg Total Commander:
http://www.ghisler.com/

Det kan meget andet end ftp, og er let at bruge.

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 03-12-05 09:46

Tak for svaret h_bmv.
Har været forhindret i at give lyd fra mig, men har brugt dit svar , også tak til de andre svar .
Mvh: Monsen.

Kommentar
Fra : h_bmv

Dato : 03-12-05 15:43

-selvtak!