/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Flash-crap
Fra : epidedymittis
Vist : 392 gange
100 point
Dato : 01-12-05 16:48

Jeg kan IKKE komme ind på www.dr.dk/pakkeleg den blir' ved med at sige at jeg skal installere flashplayer, når jeg så trykker på "JA TAK, GI' MIG DEN SATANS FLASHPLAYER", siger den at jeg HAR den installeret.

Hvad kan jeg evt gøre?
Er der andre end mig der oplever det samme?

Kommentar
Fra : Kuno666

Dato : 01-12-05 16:52

Kan du ikke prøve at finde en anden flash player ved at søge efter den på download.com og se om det så virker.

Kuno

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-12-05 16:54

Hent player her og genstart din pc.
Det er ikke altid, det virker, på den måde du beskriver.
Kan være noget med sikkerheden at gøre.
http://www.macromedia.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 01-12-05 16:55

Sofus - Det er præcist den side jeg bliver henvist til. Så snart jeg har trykket download, siger den: "Flashplayer succesfully installed"

?!

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-12-05 16:57

Kan også være du mangler Java.

Kommentar
Fra : Kuno666

Dato : 01-12-05 16:57

Så hent en anden der er nok at vælge mellem.

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 110 point
Dato : 01-12-05 17:01

JA, så lyder der sg- mærkeligt.
Prøv at gå ind i WINDOWS, under downloaded programfiles, enten slet player, der eller, i tilføj/fjern programmer, og prøv igen.

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 01-12-05 17:09

Tak for svaret sofus.dk.

Super! Jeg slettede bare skidtet, og installerede det igen! Tak!