/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kandu-komsammen
Fra : mangorossa
Vist : 801 gange
500 point
Dato : 01-12-05 14:49

Vi skal jo have noget at mødes om!

Stedet: Hos mig i Hundslund
hvornår?: d.10 januar 2006 kl. 14-15 stykker evt. senere.

Hvorfor?: fordi det kunne være hyggeligt at se hovederne herinde.

Hvem har fundet på det her?: det har Mariann_Oxholm, Vivi_Borgen og undertegnede.

Hvad skal vi mødes om?: Mariann har nogle lækre produkter som hun vil forkæle os med. Du skal medbringe et fad, som skal bruges til fodbad!

Får vi noget at spise?: Ja jeg skal nok sørge for at der bliver et eller andet lækkert at indtage og drikke.

Så vil du med, så tilmeld dig her i denne tråd.
Evt. spørgsmål eller ideer modtages og besvares.

Med venlige hilsner
Mangorossa/ Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-05 15:19

[hør] Jeg er på...og dog : Jeg er lige blevet 'aktiveret'

..så københavns Kommune lægger beslag på min hverdag fra d.13-12-05 hver dag fra kl. 8-00-14.30 til engang i marts.

Sjovt udtryk 'aktivering'; for jeg synes jag laver masser af aktiviteter til glæde for rigtig mange ..ik' mindst mig selv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-05 15:22

..og det er jo en hverdag = Tirsdag ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-12-05 15:46

Molo...tjaaeh det plejer at være en hverdag

Ja, du slipper åbenbart ikke for aktivering...ja det lyder næsten som en børnehave ikke?
Det KAN være du liiige kan få fri den dag

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 01-12-05 16:17

æv herfra nordvestjylland, men I ønskes da en rigtig god fornøjelse.
hvis I sporer en anelse misundelse, er I på rette apor

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 01-12-05 17:28

Hvis nogen har problemer med transporten. Kører jeg fra Nordjylland og har da plads til 3 mere.

Måske andre også kunne lave samkørsel fra andre egne af landet. Der er jo også kun godt to timers kørsel fra regeringsøen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-12-05 17:51

To timer fra nordjylland til djævleøen.?
Du får brug for mange klip i kortet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-05 17:52

mangorossa -> Til gengæld har jeg fri mellem d.22-12-05 og d.03-01-06

Iøvrigt er man da altid så evig velkommen på treidie tilhøjre (..sorry mango ) til Glögg, æbleskiver og Guf

...året rundt

[hør] Tjaeh... sådan er det at bo på Ama'r

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 01-12-05 18:32

Teil...Det tager ca. to timer fra København til Lillebælt. Og det tager to timer fra Aalborg til Odder.

og det er uden klip i kortet...med kan det gøres en del hurtigere.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-12-05 18:33

Jamen MOLO, så synes jeg du skulle pakke nellikerne og komme herover..du kan liige nå at se hvalpene inden de rejser hjemmefra så.

Ja aasenissum, du finder da bare nogen at køre med

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-12-05 23:51

Viviborgen - jeg vil da gerne køre med, hvis jeg må hi hi

Jeg bor i ÅÅÅrhus do.

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 03-12-05 18:56

Selvfølge må du det. Bare skriv en mail til mig så aftaler vi det nærmere

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-12-05 21:19

Okey dokey!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-01-06 22:36

Vil bare lige høre om alle stadig er med?

Er lidt trist, da jeg igår blev nødt til at aflive Leika..
Avisdrengens mor ringede i weekenden og sade at hun havde bidt ham 2 gange...så jeg turde ikke længere, for hvornår går det rigtig galt?
Men vi beholde en af hvalpene, så det er da et lyspunkt i sorgen.
Og så mangler vi kun at komme af med 1 tæve.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-01-06 00:41

Det er jeg da ked af at høre!

Ja, jeg har jo set vapsen, som var på besøg hos mig i december - uha, hun er nuuuutted!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-01-06 09:56

mangorossa -> Jeg er arbejdsramt, så nul rejseaktivitet før efter d.13-03-06 !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 04-01-06 10:11

MOLO..øv det kunne ellers have været hyggeligt at se dig igen. Men så må du altså også komme til den tid ikke?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-01-06 10:17

Joda... det vil jeg da meget gerne, men inden ska' jeg på fisketur med Smut har jeg lovet, da Star Shipping brændte os af på vores sidste kandu fisketur.

Kærligst </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-01-06 15:47

Øv, ja jeg kunne også godt tænke mig at se dig, molo, live..... din stakkel - arbejdsramt

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 04-01-06 15:56

Hanne han er også en flot fyr

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-01-06 17:10

CamillasKanel -> Jeg ku' også godt tænke mig at kysse dig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-01-06 17:14

Ps.KanelMoster -> Mangorossa glemte helt at nævne mig iført en sexet sølvgrå G-streng

..som hun godtnok ikke så mig bære sidste gang jeg var på besøg (Skt.Hans for længe siden) pga. LORTEVEJR

..men jeg er nu også lækker UDEN

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-01-06 18:56

Kender godt typen, der straks SKAL misforstå

Helt ærligt - ingen er pæn i g-streng - ifølge kanelordbogen...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-01-06 19:07

CamillaKysser ->

Citat
ingen er pæn i g-streng

JEG er !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-01-06 19:18

Det er godt med lidt selvtillid - men det ka' sq godt bli' for møj, do

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 04-01-06 22:55

ja det eneste mænd ikke mangler....er selvtillid

MOLO..gider ike se dig i G-streng...det er ikke sexet at mænd bærer en sådan..

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-01-06 23:11

Dét er nemlig rigtigt mango!!!

Der er sqtte maskulint - så søde molo - smid dem

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 04-01-06 23:45

hep hep..ja MOLO det er MEGET sjovere

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-01-06 00:03

Nemlig! he he

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 05-01-06 00:07

Hanne, glæder mig helt vildt til at se dig. Sisse var jo med til gospelkor idag..åh hun er bare en dejlig pige.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-01-06 00:29

Taak og i lige måde!

Ja, Sisse er bare SÅ skøn en pige!

Hmmm, der er kun "lys" i min "figur" - føler mig lidt alene...

Sååå - ciao så længe

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 05-01-06 09:41

Hanne...hvad mener du????
Lys i din figur?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-01-06 09:54

Puhhh.... jeg synes luften er tyk af østrogen i dette spørgsmål

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 05-01-06 10:40

ååh la bar vær MOlo du elsker duften

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-01-06 12:33

Den figur, der er mellem Fra: og mit navn.

Ja, molo, kom ække hær!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-01-06 14:28

http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=427806

Er der lidt ægløsning i luften

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-01-06 14:42

Hvem kommer først

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 05-01-06 17:54

da det nu ikke lader sig gøre at deltage i festlighederne, kan man så måske tiltuske sig et lille referat?
åh bare, men ak.
i får det bare SÅ skægt.
god fornøjelse........

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-01-06 19:00

Jam, sødde bette ven da - du ér kej af'et......Aase, bette pus....

Der bliver sikkert oprettet en tråd omhandlende dagen, så alle I andre kan ærgre jer gule og blå - så Aase, du må ikke deltage i tråden - jeg kan ikke klare at sidde og se dig græde... snøøft..(pudse næse smiley).

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 05-01-06 19:02

aasenissum, jamen det skal du nok få
Ja, vi får det supersjovt og hyggeligt.

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 05-01-06 19:06

Kommer arne.j ???

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-01-06 19:16

Hvis han gørSniper, tager du så riflen med!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-01-06 19:19

Sjovt at se, at Molo blev "aktiveret" på min fødselsdag
Jeg er pokker ta' mig på kursus hele ugen, og herefter er det 14 dage på Nordsøen... men her er der jo også rig mulighed for fodbad... også olieret
Jeg vil ønske jer alle (som deltager) en rigtig hygsom kom'sammen
Søren (Grenaa)

NB: Vi må finde på noget til sommer, når vi kan BBQ osv.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 05-01-06 19:52

Jamen teløk på forhånd Søren [CODE]tillykke

Jeg håber da at der kommer lidt flere.
Arne har ikke meldt sig endnu da

Men han skal da være velkommen, alle er velkomne!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 05-01-06 20:06

Hvad med dig 3773? Du bor da ikke så langt væk?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-01-06 21:37

Uhhmmm. grill....... suk - det sig nærmer jahhhh

Og jeg skal nusse i min have igen - og lave plantebord (jeg er en klovn til at måle lige......) så det bliver spændende!

Det er SÅ tæt på, at jeg har fået sat tag på æ' duk'hus

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 05-01-06 21:47

Jaaeh sommer..ååh det bliver SÅ vidunderligt.
Fik jo lagt en hel masse belægningssten i sensommeren, dem glæder jeg mig til at slide lidt på.
Og vi har liiige haven til et kæmpe grillparty..

Wow, Hanne, tag på..har du holdt rejsegilde egentlig?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-01-06 21:59

Øhhhh på "forskud"

Citat
..så københavns Kommune lægger beslag på min hverdag fra d.13-12-05 hver dag fra kl. 8-00-14.30 til engang i marts.

jepzen 'det var d. 13/12 jeg fyldte "rund" mangorossa

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 05-01-06 22:05

Ja, Søren så det godt....men gad ikke lave det om
Jamen så bagtillykke da *GG*

Du blev 50 så?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-01-06 22:15

Nope! jeg blev kun 2 x 25

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 05-01-06 22:51

he he..ja sæføli!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-01-06 01:22

Mango- nej det har jeg ikke endnu.

Det må jeg lige overveje en gang til

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 06-01-06 08:12

uha..det betyder ulykke ikke at holde rejsegilde altså *GG*

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-01-06 12:08

Åkæ, dén sved!

Finder lige ud af en dato

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 06-01-06 14:34

ja kom lige i drev ik?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-01-06 14:42

Jow jow, je' ska' nok

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 09-01-06 23:55

ok..det skulle gå sådan at vores lille komsammen, deværre måtte aflyses (grundet en hel masse fra os alle sammen)
Altså...vi vil stadig gerne ses, men tingene skulle bare lige flaske sig sådan, at idag skuille det ikke være

Så!.........................
Vi skal finde en ny dato:

Nu må i komme med forslag..............alle sammen................hvornår kan og vil i?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-06 08:21

...efter d. 13-03-06

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 10-01-06 08:50

Det glæder mig at der bliver en ny chance....jeg håber ikke, at aflysningen skyldes vores vrag af en bil, som stod af.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 10-01-06 09:50

Molo, det vil jeg meget gerne efterkomme, hvis du så lover at du kommer?
Vivi, nej Hanne måtte også melde afbud, så det er ikke kun din skyld.

Men nu tager jeg mindst 1 kilo på.....alle de lækkerier jeg har købt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-06 13:30

Jeg lover højt og helligt mangorossa ...og hvad jeg lover? Dét holder jeg !!!

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 500 point
Dato : 10-01-06 14:52

Jeg er også med igen! Hvad med at vi starter udmed en dato for rejsegilde hos mig?

Er der nogen forslaw?

Hov hov, molo, du må ikke lave pruttelyde

Og Sus, du kan altså ikke altid være 1. gris

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-06 20:18
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-06 20:25

Glimrende CarmenCurlers -> Rejsegilde efter d. 13-03-06 ...og mangorossa efter d.14-03-06 ...for at sove den ud

http://chataholic2.homestead.com/files/hug-somebodyneeds.wav

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-06 20:30
Godkendelse af svar
Fra : mangorossa

Dato : 15-01-06 21:47

Tak for svaret Camillasmoster.
At jeg så ikke lige fatter en meter af hvad du skriver...

Jeg laver en ny tråd år tiden nærmer sig marts..OK?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-01-06 23:41

Har du/I ikke hørt/set Linie 3 med Folketinget, der skal på sommerferie?

De opfører sig endnu mere barnligt end ellers (jo jo, det kán åbenbart lade sig gøre)

Det er her "hjem-is"klokken-vitsen opstod - el prebsi skulle forestille at være formand og ringede med klokken, da der var en vældig larm som i en rigtig børnehave. Da han så har ringet nogle gange, kunne han ikke lade være med at råbe "hjem-is".

Taaak for poængerne, mangorossa - det er alt for meget

Marts it is! Men så har jeg måske lagt tag på et andet dukkehus