/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvordan synes I det går Kandu? LOOL
Fra : Klumme
Vist : 504 gange
200 point
Dato : 01-12-05 12:10

Synes I selv det går godt vedr. Kandu?

Skal I snart ha' jeres betalingsfri lort til at fungere?

Skal I snart ha implementeret jeres for længe siden lovede nye tiltag på Kandu?

Skal I snart til at informere jeres brugere lidt, når der er koks i det?

Bliver man smidt ud, når man synliggør jeres amatørstatus og gør lidt grin med jer?

Kommentar
Fra : calista

Dato : 01-12-05 12:17

Klumme, nu virker det jo som det plejer, så hvorfor brokke sig? [sarkastisk smiley]

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-12-05 12:23

For at sparke dem i numsen.

Jeg synes stadig det er en flabet arrogance for 2 år siden storskrydende at fortælle om deres blændende og snarlig kommende forbedringer, uden at der sker en dyt. Tvært imod blir det ringere og ringere og de kan ikke engang nedværdige sig til en kommentar til brugerne.

Derfor Calista, og så fordi jeg lige er i brokkehumør

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-05 12:27

[hør] Jeg påstod en gang for længe siden at det ville koste mindst 250.000 kr. at lave/udvikle/opgradere en 'ny' version af af www.kandu.dk uanset om det sgu være i : SHTML, asp.NET, PHP, Perl eller anden CGI og uanset om databasen hed : MySql, JSP, MS Access, MS SQL eller Oracle ....men var der nogen der ville lytte?

Næeh næeh ... frivillig arbejdskraft og nogle få tusinde kroner .... *LOL*

..som man reder ligger man

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-05 12:30

..som jeg har forstået det arbejdes der på en C++/ASP subsidiært C# + asp.NET løsning, men dét gør sgu ikke 'tingene' billigere og jeg vil tro at 'eksperterne' og de filantropiske programmører skider Hr. Finkelstein et langt stykke og lægger kræfterne andet steds

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 01-12-05 12:30

Hvordan fungerer dette sted egentlig økonomisk?
Man er jo befriende fri for reklamer og betaler ikke en øre. At det fungere dårligt kan man jo faktisk ikke være bekendt at brokke sig over?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-05 12:35

Lad os købe 'lortet' og lappe de 'huller' i PHP koden der findes, opgradere databasen med patches og investere i noget tidssvarende hardwareudstyr, så kunne kandu.dk sagtens køre videre i det kendte layout og uden irriterende fejl !

..en smule 'MANPOWER' i form af en lønnet admin/moderator ville heller ik' vær' af vejen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Fiona

Dato : 01-12-05 12:42

Er vi her ikke gratis og frivilligt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-12-05 12:45

Molo.
Jeg er græsk katolsk overfor hvad det hedder det Kandu laver - Den korte version er, at det ikke virker, men det alllllller værste er, at de skryder et løfte ud om snarlige forbedringer og forandringer, og at der så ikke sker en skid alligevel, og for lige at runde arrogancen af, så gider de ikke engang informere deres brugere.

Måske er det som du siger "de filantropiske programmører skider Hr. Finkelstein et langt stykke" og han og co brillerer efterfølgende med at skide sine brugere samme lange stykke

Jomfruane.... der er da masser af tiltag der er gratis, både i cyber og IRL - hvorfor skulle man ikke kunne brokke sig over det, hvis det ikke virker efter hensigten? En brokkeret er ikke nødvendigvis betinget af en betalingspligt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-05 12:49
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-12-05 12:53

Fiona.... Jo og?????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-05 12:54

Fiona ->

Joeh.. vi brugere er, men hvad med administratorerne og udviklernerne? De skal vel ha' smør på brødet og salt i bøssen?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-05 13:05

Jeg ville nemt ku' forestille mig:

1.) Molekyle : XHTML progammør.
2.) Natmaden/php_et : PHP programmører.
3.) Klumme/Eyvind : Admin./Moderator (*LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*)
4.) BjarneD : Koordinator.
5.) erling_l : Økonomisk/personale ekspertise.
6.) berpox: Regnedreng.
7.) Camillasmoster/miritdk/Toupie/creamygirl/TheRipley -> De 'bløde' værdier.

..få nævnt ..mange glemt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-12-05 13:08

Det er da irriterende uanset om det er gratis eller ikke, så forventer jeg at et sådan tjeneste funger, i går skrev jeg et tip, nej faktisk 3 der kom en meddelse "der er desværre sket en fejl prøv igen senere" så skrev jeg tippet igen og igen, så i nat da da jeg kom hjem fra arbejde kunne jeg overhovedet ikke komme på "error 500 intern serverfejl, det er som vi jyder siger TRÆLS

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-12-05 13:08

Citat
..som man reder ligger man

..ja, det er rigtigt men hvem er det liige der 'ligger'?

Dét jeg mener er at kandu.dk jo ikke mister noget? Vi, brugere, mister et herligt sted på Nettet..men kandu.dk? Hvad mister de?

I-N-G-E-N-T-I-N-G!

- så det er dém der 'reder' men os brugere der 'ligger'.

Løsningen? Ja udover den logiske og nærliggende som du Molo, skriver her - så er der vel kun den ene løsning at vi allesammen finder nye græsgange - men det gør vi jo ikke, vi hænger på, på trods af alle irritationsmomenter og brokkerier. Vi kan lide at være her - ellers ville vi jo heller ikke brokke os når siden kører skidt.

Jeg tror ikke på at der kommer en løsning.

De skulle tage at ansætte nogle af Jer der bare KAN det her - se dét er noget jeg ikke fatter at de ikke gør.

Ville det være en løsning at vi betalte for at være her?

Jeg kigger ind senere og læser tråden, måske der endda vil komme et svar fra kandu.dk selv

Til da - hav en god 1.dec. eftermiddag og husk nu at åbne første låge i julekalenderen!!

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-12-05 13:11

HOV - jeg så lige det UDMÆRKEDE forslag til besætning af stillingerne på 'vikan.dk'

Jeg melder mig som korrekturlæser og 'jegskalkommeefterdighvisdusvinerandre-Q'

.....er ude og går dén vej ------>

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 01-12-05 13:12

Jo, vi er her alle frivilligt, men siden, er begyndt at halte langt efter standarten i dag, desværre.
Når man i dag sender et problem eller spørgsmål, til de ansvarlige, får man aldrig svar!!!
Man kan heller ikke blive slettet som bruger her, har du en gang tilmeldt dig, er løbet kørt. Dine børn er nok nødt til at overtage din profil, med mindre du gør dig uhyggeligt upoplær, og bliver smidt ud!!!!!
Der er kommet "alt" for mange useriøse bruger i dette forum, samtidigt bliver man spurgt om at bedømme et tip, som man ikke har en skid forstand på. Man kan jo selvfølgelig undlade, at bedømme tippet, men så forrringer bare sin chance til at vinde månedes præmie.

MVH

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-12-05 13:13

3.) Klumme/Eyvind : Admin./Moderator LOOOOL Den var go'

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-12-05 13:15

Nixen bixen vil.du.

En dørmænd har tap(pe)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-12-05 13:17

En dørmænd LOOL Tar lige en time på øjet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-12-05 13:20

Citat
Klumme/Eyvind : Admin./Moderator :-D

Det med mode-rator ku' da være skægt hvis jeg får nogle lækre modeller at "arbejde" med.
Men jeg ved ikke hvad er rator er for noget.

PS. Hvor er det dejlig gratis der her.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 01-12-05 13:22

Melder mig som kaffebrygger, borddækker samt andet forefaldende arbejde (kort sagt, alt det alle i andre ikke gider lave)

Klumme, en dørmænd med tappe? Hmmm

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-12-05 13:24

Halååå Calista. Jeg har korrigeret. Kunne ellers være praktisk LOOOL

Kommentar
Fra : calista

Dato : 01-12-05 13:28

Halåååå selv, klumme
Det var kun dørmænden du korrigerede

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-05 13:30

calista -> Har du ik' unger nok ..synes du?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : calista

Dato : 01-12-05 13:59

Molo? A'hva?
Fem styks, og det er inklusiv manden

Klumme havde en "freudian slip" og det hmm'ede jeg over.

Calista--> der muligvis fejlfortolker!

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 01-12-05 14:01

Fra : calista Dato : 01-12-05 13:22

Melder mig som kaffebrygger, borddækker samt andet forefaldende arbejde (kort sagt, alt det alle i andre ikke gider lave)

gør du også rent?

Kommentar
Fra : calista

Dato : 01-12-05 14:08

Har vi ikke ansat en rengøringskone m/k?
For den tjans gider jeg sgu ikke, gør rigeligt rent i privaten

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-12-05 14:40

Freud og min bare.....

Tar' ind til byen og spiller herremand for en stund. Skynd jer at lufte jeres mening eller hvad nu I skal ha luftet..... lortet bryder sikkert snart sammen igen igen igen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-12-05 15:03

Hva' da' Klumme. Det virker ligesom det plejer. Og det "nye" kandu kan vi stadig se i vejviseren efter. Der udføres en eller anden art cencur lidt i flæng, og bimlende skøre ting, ulovligheder, reklamer, diverse komercielle indslag, forsøg på at lokke folk til at investere i pyramidespil, opskrifter på bomber, tuning af knallerter, omgåelse af gældende lovgivning og en masse andre ting tillades uden blusel......Og sommetider duer emilerne, oftest ikke (på det seneste). Idag var der så helt fred (og fred være med det).

Så hvad er det lige der undrer dig??????

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-12-05 15:05

...og Molo.... Du kan købe 3000 m2 grund med hav-udsigt ved mig til at bygge administrationen på!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-05 15:13

3773 -> Jeg er på 'bistand !

HVA' TÆNKER DU PÅ MAND !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-12-05 15:17

Der er ikke noget der undrer mig som sådan, ud over at Kanduteamet i den grad og så gennmført tykt, skider på deres brugere - og det må vel nærmere kaldes en irritation

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-12-05 15:19

Easy nu Molo. 3773 er en gæv jyde og gir dig den på lempelige vilkår og bitte små afbedrag. Du har jo en besparelse trods alt.... du kan selv dyrke pot LOOL

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-12-05 15:22

klumme...

Citat
En dørmænd har tap(pe)

- jeg har hørt om en kalv, født med to hoveder....men dét dér har jeg aldrig hørt om?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-12-05 15:29

Netop Molo....

...og du skal betale, fordi jeg ikke kunne bruges noget steds i administrationen. Simpel hævn du.....

Iøvrigt er grundene på bøhlandet i et noget andet prisleje end ovre hos jer.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-12-05 15:30

Ihhh altså for pokker da. Nu gider jeg ikke mere mobning, så lad mig udrede den een gang for alle.

Min (lille) hjerne ville skrive: Dørmænd (flertal) har tappe" (flertal) En til hver.... rimeligt nok ikke, men det oversteg åbenbart min kapacitet, så det blev til "En (ental" dørmænd (flertal) har tappe. En dørmænd ... den går jo ikke, så jeg korrigerede det, men blev øjeblikkelig freudieret af Calista.

Så nu retter jeg det lige igen

Dørmænd har tappe.... eller en dørmand har tap. Og ka' jeg så få lov at være i fred

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-12-05 15:31

Du skal sgu da for dælen få nogle investorer Molo. Søg/annoncer på kandu (det er der så mange andre der gør).

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-12-05 15:32

3773.

Så send ham en pose med et par kg. i. Så kan han kalde sig jordbesidder LOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-12-05 15:35

Molo....

Du kan skrive til Jan C Løvbjerg. Titel: Finanskøbmand. God for et trecifret millionbeløb. Påstår han tjener +10mill om året. Har en skrue løs, men er efter sigende et behageligt menneske. når han er korrekt medicineret. Fortæller åbenhjertigt om hans ture på den lukkede. Scorede hele 49 stemmer til valget for nyligt, hvor han stillede op med sit eget parti.....

Det ville søreme ved en fin partner at have med!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-12-05 15:36

Det tror jeg jeg vil gøre Klumme.

Skal det være ler- eller muldjord?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-12-05 15:38

Hmmmm lool hvis du sender lerjord, så laver han dekorationer af det, og muldjord..... det fylder han vel i hovedet eller potter sine planter om. Spørg ham hvad han foretrækker

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-05 17:56

[hør] Fra nu af... vil jeg pushe mine illegale stoffer ... SORT !!!

HA... så ka' de lære det! ..ka' de

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-05 17:56

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-12-05 18:00

Noget af muldet ude under bunken af haveaffald, kunne ligne noget der var forbudt at handle med, besidde i større mængder OG ryge! Skal jeg sende lidt af det?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-12-05 21:02

Citat
Synes I selv det går godt vedr. Kandu?

Skal I snart ha' jeres betalingsfri lort til at fungere?

Skal I snart ha implementeret jeres for længe siden lovede nye tiltag på Kandu?

Skal I snart til at informere jeres brugere lidt, når der er koks i det?

Bliver man smidt ud, når man synliggør jeres amatørstatus og gør lidt grin med jer?

1. Ja, vi hygger os...Mange tak for din interesse..

2. Måske, vi overvejer for og imod "lortet" hver dag, når vi hygger os med kaffe og kage. I øvrigt tak for din interesse desangående..

3. Glæden er jo som bekendt forventningen om noget godt, så for DIN skyld har vi ikke travlt, men tak for din interesse for det "nye kandu".

4. Spild af tid og ressourcer. I brokker jer garanteret IKKE mindre af den grund, men endnu en gang tak for din store interesse..

5. Ja sq. (men det kan du jo ikke læse....nu *G*)

Med venlig hilsen èn fra teamet... LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-12-05 21:16

Nå det var sgu da dejligt, at der var een fra dummeteamet der gad svare og oven i købet kan stave.

1. I hygger jer. Fint med mig... bliv endelig ved.

2. I er pis fyldt med løgn. I har tidligere skrevet, at det nye var på vej, så der er jo ikke så mange overvejelser at gøre sig.

3. Floskel.

4. Måske ikke, men så er det ikke over jer, vi/jeg brokker mig

5. Gu kan jeg da så. Har I aldrig hørt om proxyservere. Nej det har I vel ikke, hvilket jeres tekniske IT-snilde bærer tydeligt præg af.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-12-05 21:16

Hov.....

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 200 point
Dato : 01-12-05 21:32

Jeg vil meget gerne brokke mig over, at jeg ikke kan komme på messenger

Men Ups, og øv..Det kan jeg næppe tillade mig. Det er jo gratis! *fnis*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-12-05 22:08

Creamybrokrøv...... LOOOL

Er du en af de der "tjittjattere" der hænger på messenger og skvadrer?? Det troede jeg ikke lige var dig. Nææ du... Kom på Kandu og brok dig, der er noget at brokke sig over

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-12-05 22:39

En "tjittjatter" *G*

Jo såmænd er jeg det Klumme. Kæresten jobber jo i Norge, så jeg er nok nærmere hvad jeg vil kalde for en tastaturslave

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-05 08:23

3377 -> Tjaeh... vi i det nye kandu overvejer at ansætte en gartner/vicevært til at feje gårdpladsen, hvor vi andre medarbejdere parkerer vores Porche, BMW, Mercedes og Farrari. Du bedes dog parkere din egen Massei Ferguson i skuret ved indkørslen til vort tilhørende Viktorianske rokokko parkanlæg og golfbane.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-05 08:30

Hov 3773 ..det er ! ..hvilket harmonerer fint med arbejdstiden fra 7 morgen til 3 nat

...naturligvis i ulønnet praktik efter aftale med din kommune

Hvilket indebærer du selvfølgelig selv skal afholde udgifter til transportudgifter, arbejdstøj og forplejning.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-12-05 10:25

Fair nok! Derfor koster grunden. Jeg må jo have nogle renter at leve af!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 02-12-05 12:13

/hep 3773

:D

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-05 02:00

..og vi finder nok også en plads til vil.du ...evt. som pop-up vinduespudser?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 03-12-05 12:03

Nix, nej og njet!! Den tjans må da være forbeholdt de der evt. har sådan lidt vindueskiggersyndrom? Det har jeg not.

Jeg er derimod rigtig go' til at være 'jegskalkommeefterdigskaljeg'

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-12-05 12:43

Citat
Jeg er derimod rigtig go' til at være 'jegskalkommeefterdigskaljeg'

Meaning?! .. Eyvind og Klumme bliver jo som bekendt admins - og lur mig, om ikke Klumme klarer den side af sagen, uden din hjælp

Kommentar
Fra : onkelkeld

Dato : 03-12-05 20:02

Jeg synes kandu er et godt sted, jeg lærer en masse ved at læse de forskelige indlæg, jeg har også tænkt tanken at det ikke kører godt,,, men ok, hvis ikke økonomien er til at det kan blive bedre, vil jeg nu helst at det bliver, som det er, frem for at det måske lukker helt. Dog synes jeg også som flere andre at folkene bag kandu godt kunne komme frem af busken og også skrive indlæg i debatten, især hvor det drejer sig om kandu, men ok, det kræver jo at de holder øje med vores indlæg, og det gør de næppe , for så ville de jo selv opdage når det ikke kører optimalt.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 03-12-05 21:56

Aaaaltså creamy....de to Herrer får da rigeligt at se til.....de får brug for mig!!

.o0..(ellers må jeg jo sørge for at de får brug for mig....... ...)

onkelkeld >> Ja, lad os bevare kandu som det er, deri tror jeg såmænd vi allesammen er enige, vi ønsker bare så meget at folkene bag, ville vise sig en lille smule mere end de gør, både på den ene og den anden måde - og så give lidt information omkring hvad der sker osv.
Men rigtigt - man lærer meget af at være kandu'er

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-12-05 20:46

Altså hvis der skal brokkes/skældes ud/med far for nogen på gummerne.........
........... så skal der nogle kinder med ::::::::::::::::. forrest så kan vi holde fast i skørterne bagved.
Så der er også en plads til "vil.du"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-12-05 20:55

kinder med = kvinder med.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-12-05 08:22

Ja, Eyvind; i ligestillingens navn : Der er brug for flere kvinder i viduespudser faget

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 02-01-06 16:42

Hvem kan sejle foruden vind
Hvem kan ro uden årer
Hvem kan skilles fra vennen sin
Uden at fælde en tåre.

Jeg kan sejle foruden vind
Jeg kan ro uden årer
Men ej skilles fra vennen min
uden at fælde en tåre.

Og hvad har det så med sp at gøre??? LOOL Ikke en skid, men det er en sød sang.... på svensk

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-01-06 18:47

Hold kæft, du er en knold Klumme