/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
RE: Kan i kvinder svare på .....
Fra : Odesus
Vist : 1104 gange
20 point
Dato : 29-11-05 16:44

Som lovet ville jeg lige ganske i ganske korte træk give en tilbagemelding over vores uge i sommerhus.
Først endnu engang tak til alle jer der kom med gode forslag til hvordan man kunne ”mere”.
Jeg kan anbefale ALLE at gøre som min kone og jeg. Vi var vildt forelskede i hinanden før og nu er det da helt vildt. Kan da slet ikke undvære denne kvinde. Dejligt efter 5 år.
Den bedste dag var nok da jeg startede helt fra morgenstunden med morgenmad med roser på sengen til hende, og så gang i pejsen, så gik vi i spa hvor jeg havde købt noget lækkert duftevand til at hælde i….øhhh DET skal man så nok IKKE gøre, det kammede totalt over med den duft. Nåh et kiks skal der vel være plads til. En tur langs stranden i blæsevejr og så hjem hvor vi sammen lavede en lækker frokost. Gang i pejsen igen og så bredte vi et tæppe ud foran ovnen og spiste der……..øhh vi forlod ikke tæppet før om morgenen hvor JEG så blev vækket med morgenkaffe og tjah……så fortsatte vi hvor vi slap .
KANON…Øhh den der med billeder og kamera….den tændte altså helt vildt på os begge. Men korrekt man skal have tillid. Som reklamen siger…..PRØV DET !. He he.
Skal nok lukke.så snart de der ville have en tilbagemelding har set dette
Odesus.

Accepteret svar
Fra : Sannie

Modtaget 30 point
Dato : 29-11-05 17:04

Ihhhh - tusind tak fordi du huskede os.

Hvor er det dejligt, at I fik en skøn uge - og hvor ER det dejligt med din sætning:

"Kan da slet ikke undvære denne kvinde."

Jeg ønsker jer alt muligt godt fremover! *kram* til jer begge - I fortjener hinanden, er jeg sikker på!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 29-11-05 18:47

hvor er det dog dejligt at høre om par, som ved hvor utrolig vigtigt det er at blive ved med at "gide".
det er de forhold, som holder...... og holder.....

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 30-11-05 01:54

Gort I tog det til jer med kamera....

jeg er ved at investere i et nyt *SS*

Mit er slidt op *GG*

Hilsen og good luck

Henrik

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-11-05 09:08

Dejligt at høre...må hellere vise manden indlægget

Vi er skam også gode til at nyde hinanden...men det er ved at være længe siden

Jeg synes bare det lyder hamrende godt, det føles som om i har hygget jer fantastisk godt

Godkendelse af svar
Fra : Odesus

Dato : 01-12-05 18:22

Velbekomme
Det var jo trods alt jer der gav os en "hjælpende hånd".
God vind fremover...og øhh......Dejlig hjemmeside du har dig
Odesus

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 01-12-05 18:46

Odesus

Tak! Både for point - men osse for din ros. Det luner!

Pøj pøj fremover.