/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvordan gør epidedymittis dette ???
Fra : natmaden
Vist : 494 gange
300 point
Dato : 29-11-05 15:39

Citat
Jeg er ikke helt stået af.. :-) Det er hjernen der er stået af.. :-S

Hvem skriver så for dig epidedymittis
Er det bare noget med en sikring ??

Ak ja det sværeste er at forstå....

</FATTE NADA>

Accepteret svar
Fra : epidedymittis

Modtaget 310 point
Dato : 29-11-05 15:44

Kroppen er her stadig, og "www.kandu.dk" ligger i fingrene..

At man ikke fatter noget, betyder jo ikke, at man ikke kan skrive noget intelligent, eller noget knapt så kløgtigt, for den sags skyld..

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-11-05 16:00

Altså en slags autoblindskrift.

Fedt,, jeg tror at, jeg vil prøve at skrive med tærene, mens jeg spiser hønsesuppe, og ser Vore værste år..... [umuligsmiley]

Øh. Hvor mange mariehøns skal der egentligt til en liter suppe

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-11-05 16:01

Til der er fyldt op, resten er vand og grønsager

Godkendelse af svar
Fra : natmaden

Dato : 29-11-05 16:05

Tak for svaret epidedymittis. desvære var der ikke vore værste år, så dette er nok de bedste
.

Ja jeg må jo hellere lukke tråden inden molo kommer forbi, og opdager at jeg har været ude af akvariet.
   Hygge   Natmaden

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-11-05 16:41

Pas på med Maries høns, at de ikke er smittet med noget farligt.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-11-05 16:59

Hvem vander høns???

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 29-11-05 16:59

Selv tak natmaden! Jeg har godt nok os grublet længe, på at formulere svarét det dette spørgsmål!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-11-05 17:01

Husk Eyvind
Intet er for farligt, for den der intet vover
Men en ting er sikkert, de skal ikke koge særligt længe.
..
Det startede forresten med at Sparkøbmanden havde suppehøns til 10kr. i sidste uge.
De vejede 1600g. Da det ikke var kyllinger og de var seje som høns, ja så måtte det være en anden og lille race,
så hvorfor ikke mariehøns, eller bedre, din udgave 'Maries høns'

Gad vist hvor lang tid Maries blødkogte æg skal have

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-11-05 18:59

Et minut til må være nok til Maries blødkogte æg - altså hvis de skal være hårdkogte.