/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook mailproblemer POP3 - redelegeret
Fra : Wrongstyler
Vist : 819 gange
200 point
Dato : 28-11-05 17:43

Min mail er gået helt ned af en eller anden grund.

min mail kører fra det domæne jeg har registreret ved dk hostmaster. i stedet for at betale for et mail hotel har jeg fået redelegeret alt post.
Nu er det så holdt op med at virke og jeg ved ikk helt hvad jeg kan gøre..

den siger :

Serveren blev ikke fundet, (konto) postmaster@xxx.dk, pop3-server: mail@xxx.dk, fejlnr0x800ccc0d
og det samme med min Webmaster@xxx.dk

jeg husker ikke hvilket firma jeg fik til at redelegere dengang for år tilbage så jeg ved ikke helt hvad jeg kan gøre for at komme videre..

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-11-05 17:49

Hvis du ikke har egen server er det nok fordi du ikke betaler for at bruge en mailserver.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 28-11-05 17:51

Det bedste bud vil være at kontakte http://www.dk-hostmaster.dk/,
DK Hostmaster A/S, tlf. 33 64 60 60 - Jeg er sikker på de kan hjælpe dig.

Kommentar
Fra : Wrongstyler

Dato : 28-11-05 17:56

ok.. jeg har ikke betalt i 3 år.. det var gratis. og jeg har ikke modtaget noget som helst, så det kan de jo ikke ændre på før jeg får besked.

jeg prøver at kontakte dem.
ellers er der vel ikke andet at gøre end at tegne et hotel abonnement.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 28-11-05 18:12

Så er det sikkert der hunden ligger begravet...
Problemet er som du nævner, de kontakter ikke, man skal selv holde øje med hvornår der skal betales.

Kommentar
Fra : Wrongstyler

Dato : 28-11-05 18:16

Hvordan betaler man for en gratis service.. jeg har ALDRIG skulle betale og har aldrig betalt.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 28-11-05 18:21

Særdeles godt spørgsmål...
Så vidt jeg ved udbyder DK Hostmaster A/S ingen gratis ydelser.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-11-05 18:24

DK-Hostmaster administrerer kun domæner og pegning til serverne.
Køb et af de billige webhoteller og få dit domæne på der. Du behøver jo ikke at lave websiden.

Kommentar
Fra : Wrongstyler

Dato : 28-11-05 18:28

men jeg skal stadig BETALE.. det er ikke hos hostmaster jeg fik redelegeringen - så var det jo så nemt bare at kontakte dem.

Og hvis jeg bare kunne huske hvad det andet firma hed... hmmm det kan jo være flere 1000 forskellige.
Var det så ikke klogere at tegne et mailhotel?

Hvordan får jeg fat i de mails der allerede hænger i systemet?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-11-05 18:32

De mails der hænger i systemet er tabt hvis du ikke ved hvor serveren er.
DK-Hostmaster skal have en fast årlig afgift for domænet uanset, at resten er gratis.

For øvrigt har alting en pris og du betaler da vist prisen for dit gratisabbonnement nu. Betal for tingene så har du jo et retsligt krav på en ydelse. Mange af de der gratisting ophører jo på et tidspunkt.

Kommentar
Fra : Wrongstyler

Dato : 28-11-05 18:35

Jeg betaler for registreringen hvert år for alle domæner,

men det er rigtigt nok at man som regel kun får hvad man betaler for - sjædent mere.
og nu har det virket i 3-4 år uden at koste en krone(redelegeringen)

jamen så lad mig lige dreje spørgsmålet 90 grader..

hvor finder jeg et billigt mailhotel/webhotel.
200 point til det billigste bud.

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 200 point
Dato : 28-11-05 19:36
Kommentar
Fra : killermaster

Dato : 11-12-05 13:09

Hvad skal dit mailhotel kunne ??

SMTP og POP3 selvfølgelig
Webmail ?

Mogens
www.easywebhost.org

Kommentar
Fra : Wrongstyler

Dato : 12-12-05 11:01

jeg skal bare kunne tjekke min mail konto og så have min mail adresse som er webmaster@xxx.dk og så en Postmaster der samler alt andet post til domænet op.

Kommentar
Fra : killermaster

Dato : 12-12-05 12:46

Det kan ikke lade sig gøre, enten har du en catch all konto, som samler alt post for hele domænet op, eller også har du 2 konti der hedder webmaster@ og postmaster@ .

Man kan godt kombinere ovenstående, men alt post vil havne i din catch all under alle omstændigheder....

Men jeg er dig gerne behjælpelig. Se nedenstånde link :

http://www.easywebhost.org/index.php?module=PostWrap&page=webhotel&index=1

Man kan så selv bestemme om det skal være til web eller mail, prisen er den samme.

Mogens
Easy Webhost

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-12-05 12:58

Wrongstyler vælg alt andet end det killermaster tilbyder for et firma der kan promovere sig selv på Kandu må have for lidt at lave, sikkert fordi de ikke er gode nok.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 12-12-05 18:31

Hej igen Wrongstyler

Jeg kan varmt anbefale SERVAGE, det er noget der fungerer.
Her kan du få alle de e-mailadresser du har brug for og der er masser af plads at gøre godt med.
Jeg bruger den selv, derfor de varme anbefalinger.

http://www.servage.net/?coupon=cust13930

Venlig hilsen IAH

Godkendelse af svar
Fra : Wrongstyler

Dato : 18-12-05 14:27

Tak for svaret iah.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 18-12-05 14:52

Glæder mig at kunne hjælpe...

Hav en god jul!