/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Lyskæder
Fra : 86999984
Vist : 1587 gange
100 point
Dato : 28-11-05 10:44

Er der noget som ved, hvor man kan få billige lyskæder og gerne som net??? jeg syntes de er knækdyre de steder jeg har kigget.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-11-05 11:05

Du skal nok kikke i Jem og Fix, Silvan eller hvis du bor i nærheden af Nordsjælland, så er der en Familemarked i Hørsholm
og Helsinge

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-11-05 11:23

Søstrene Grene, Tiger, Jysk, større supermarkeder

Hanne

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 28-11-05 12:11

ALDI

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-11-05 12:27

De har kæder med 80 diodelys i Jem & Fix til 39 kroner, til både uden- og indendørs brug.

0g net med 240 lys til 119 kroner, og med 480 lys til 219 kroner......det er rigtigt billigt i forhold til hvad de koster andre steder.

mvh dova

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 28-11-05 12:35

Bilka

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 28-11-05 17:15

Når I køber kæder med diodelys, så skal I være opmærksomme på dét lys de giver! Vi købte, i sidste uge to 'istap' - kæder, dyre var de....og da de var sat op...helt forfærdelige! Det er et iskoldt blåligt lys de giver og det er slet ikke 'julet' i vores øjne, det eneste gode ved dem er at man dælme kan se hvor vi bor, det skiller sig totalt ud fra alt andet i byen - tror vi, på sigt, kunne blive kendt som 'dem med det blå lys'.

Nu har vi bestemt os for at de skal skiftes ud og har købt to nye kæder med gult diodelys

Da det er umuligt at pakke diodekæden ordentligt sammen igen, må vi se pengene som tabt men prøver først at se om datteren og svigersønnen vil arve lysene.

Altså - vær meget opmærksomme når I køber diodelys.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 28-11-05 17:57

aldi hvis der er nogle tilbage

Kommentar
Fra : luiseff

Dato : 28-11-05 19:32

Vi fik nogle fine ude/inde i Harald nyborg, de koster 39 kr, med 80 lys på!