/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP 1200 sletter ikke
Fra : moltov
Vist : 413 gange
100 point
Dato : 28-11-05 09:32

Hejsa

Jeg har en printer der ikke sletter sine jobs i hukommelsen - altså man kan se jobsne i "Udskriftsjobs" oversigten. Hvilket betyder at når man starter pc'eren op igen, så printer den alt ud igen...

Jeg har slettet den og installeret den på ny, med den nyeste driver...Hvilket desværre ikke hjalp. Man kan godt skrive de dokumenter man vil have ud, men den gemmer den også til senere, når nu pc'eren bliver startet op igen...Hvad er der galt? HJÆLP!

VH
Moltov

Kommentar
Fra : severino

Dato : 28-11-05 10:23

Kunne det tænkes at din HP har en printerhukommelse, hvor det også ligger og venter?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-11-05 10:28

Kontrolpanel>Printere og faxenheder>højreklik på din printer>egenskaber>avanceret>fjern flue ben i>Fasthold ugyldige udskrifter i køen og i>behold udskrevne dokumenter.
men så let kan det da ikke være
Manse9933

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 28-11-05 11:29

Den siger fejl på Spool.exe når printeren er reinstalleret. Er det så i styresystemet at fejlen er?

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 50 point
Dato : 28-11-05 11:58

Har du prøver og afinstallere print driveren o.a og så kørt et reg cleaner program,så geninstalleret gøje møget igen,det kunne være nogle korupte reg nøgler i regedit.
Har du installeret printeren efter manualen,de fleste printere skal først sættes til/startes
når softwaren/driveren beder om det

I Xp hedder den (spoolsv.exe).
Prøv at gå ind under tjenester og se om Print Spooler er sat til Automatisk,køre den ikke så kan det være problemet.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-11-05 12:04

At,jeg roder rundt i alt i dag, så det jeg skriver kan godt være lidt usammenhængende(hovedpine)
Manse9933

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 28-11-05 12:52

Den er automatisk etc. Og jeg har installeret den som den skal .Prøver nu at installere den med en anden printer men samme mærke og model...Og samme fejl opstår...
Så det er pc'eren. Så spørgsmålet er så, om det er styresystemet eller en hardware fejl.

vH
Moltov

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 02-01-06 13:01

Fandt ud af at det var pga. USB-porten...Driveren skulle simpelthen opdateres...

Takker

VH
Moltov

Godkendelse af svar
Fra : moltov

Dato : 02-01-06 13:02

Tak for svaret Manse9933.