/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Instalation "oven i" Win XP
Fra : klanger
Vist : 359 gange
100 point
Dato : 28-11-05 07:53

En god kammerat har fået hjælp til installation af Win XP Pro da han havde købt en ny "tom" computer. Denne original udgave han har fået lagt ind vil nu gerne aktiveres da der skrives, at inst. CD har været brugt mere end 25 gange....! Jeg har prøvet af de normale veje og havde den rigtige inst. Key. Når jeg giver support afd. de numre de lister op ved aktivering får jeg beskeden, at "nøglen" ikke kan bruges og går over til personlig betjening........og der venter jeg endnu NU har jeg overtalt ham til, at købe en ny Win XP, og vil derfor høre om jeg på en eller anden måde skal afinstallere den "gamle" XP eller jeg bare kan overskrive. Han har jo nået, at ligge ting ind på computeren. Og jeg skal jo ikke have ødelagt noget. På forhånd tak!

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 110 point
Dato : 28-11-05 08:07

Du skal bruge personlig bejtening over Tlf (gratis)når du kommmer ind vil du blive bedt om at skrive/taste de tal som bliver vist på skærmen,men det fejler næsten altid og man vil blive omstillet til tlf support efter forsøget,men for at spare sig for alt dette besvær
med at taste lange nummre og tal ind på tlf'en så tast bare en masse volapyk ind på tastaturet på tlf'en og du vil blive bedt om at prøve igen,bliv bare hved med at taste vola pyk ind på tasterne et par gang og du vil blive omstillet til tlf support hvor du skal remse
de tal/bogstaver op du ser på skærmen,du vil så få en ny nøgle du skal skrive ind i de bokse som er på skærmen,altså tast vollepyk ind på tlf'en et par gange og du vil blive omstillet til tlf support.
Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 27-03-06 08:52

Tak for svaret Manse9933.