/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
explorer
Fra : tagebennedsen
Vist : 432 gange
55 point
Dato : 27-11-05 23:54

hvorfor låser min explorer sig fast nogle gange når jeg er på nettet for at surfe
og hvad kan jeg gører for at afhjælpe det problem den kan kun lukkes med
ctrl-alt-del og det tager maget lang tid jeg kører i winxp pro og har explorer 6.0

Accepteret svar
Fra : BertelBrander

Modtaget 65 point
Dato : 28-11-05 00:00

Jeg går ud fra at det er internet explorer?
Svaret er: http://www.mozilla.org/products/firefox/

Eller du kunne fortælle hvilke sider den går ned på, eller ...

Kommentar
Fra : tagebennedsen

Dato : 28-11-05 00:03

det er forexsempel på www.supervind.dk også har jeg prøvet den adr

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 28-11-05 00:07

Hvad mener du med "også har jeg prøvet den adr"?
Har du prøvet firefox?
Er det på sider med Java du har problemer?

Kommentar
Fra : tagebennedsen

Dato : 28-11-05 00:14

ja jeg har prøvet firefox og det er det samme den låser sig også fast og man kan
hvarken opdaterer eller lukke den på normal vis

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 28-11-05 00:37

Hvis du har opdateret til sidste nye version af IE, Java, flash, drivere, Windows, osv, tror jeg ikke at du kan gøre andet end at indse at der ikke findes fejlfri software.

Kommentar
Fra : tagebennedsen

Dato : 28-11-05 00:40

prøver at reinstalerer min pcer

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 28-11-05 00:44

Det tror jeg ikke løser problemet.
Du kunne i stedet prøve at se om der skulle være snavs på den. Prøv med en HijackThis fra spywarefri.dk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-11-05 00:53

Ellers skulle du prøve Avant Browser Den er hurtig Fed og gratis og kan hentes her
http://www.avantbrowser.com/
Har du deskfragmenteret maskinen for nylig??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-11-05 00:58

Det kan være spyware eller spam det kan du også gratis hente programmer imod feks her
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm her er også noget godt værktøj
http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=4152
Mvh Sune

Kommentar
Fra : tagebennedsen

Dato : 28-11-05 02:03

ok har lige sat firefox på igen men det er galt når jeg køber lodder på supervind
så vil den ikke springe ind på skrabe lodet

Kommentar
Fra : tagebennedsen

Dato : 28-11-05 10:17

har kørt flere spy prog men ikke fundet noget

Godkendelse af svar
Fra : tagebennedsen

Dato : 28-11-05 10:24

Tak for svaret BertelBrander.