/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Brænde en ISO / Image fil
Fra : Jesper_wood
Vist : 468 gange
50 point
Dato : 27-11-05 13:14

Hej, skal brænde en film, som ligger i .img format men jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre. Jeg har rpøvet at lave den om til en iso fil, men den kan jeg heller ikke brænde så jeg kan læse den i min dvd afspiller. Håber nogle kan hjælpe.
Jeg brænder med "Nero6" / "Magix Movies on cd and dvd".

Kommentar
Fra : NOzone

Dato : 27-11-05 13:27
Accepteret svar
Fra : lyhne1

Modtaget 60 point
Dato : 27-11-05 13:39

hejsa.
I mit Nero, har jeg start smart, det funger fint..

Nero start smart->marker fanen dvd i toppen -> kopi & backup -> Brænd image til disk.

Det fungerer fint, selvfølgelig forudsat at du har den menu'

Lyhne1

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 27-11-05 14:17

Hvis du har nero i forvejen så er der kun en ting der virkelig duer:

dvd shrink 3.2

det er freeware

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 27-11-05 14:41

Den nye Nero 7 associeres med alle standard images.
Når du dobbeltklikker på en image-fil åbner den selv nero, og du skal praktisk talt kun sætte en skive i og trykke "brænd"

http://www.nero.com/nero7/eng/Downloads.html

Kommentar
Fra : tagebennedsen

Dato : 27-11-05 15:34

hej du kan brande dem med nero eller lave dem om med isobuster så
er de lige til at bruge som en almindelig cd

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 27-11-05 17:19

"Hvis du har nero i forvejen så er der kun en ting der virkelig duer:

dvd shrink 3.2

det er freeware"

Ja shrink er godt, men hvordan får jeg den til at brænde to kopier af det Shrink har "Pakket"
for når shrink er færdig åbner den min skuffe og nero starter op, men hvordan får jeg den til at brænde en kopi mere, så jeg slipper for at pakke den igen?

Ps Undskyld jeg bryder ind i tråden.

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 27-11-05 17:28

øhh aner det ikke, jeg laver kun en enkelt "Backup" af mine dvd'er

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 29-11-05 20:51

Hmm har fået det til at virke. Hentede deamon tool og så ville den godt brænde den. Tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : Jesper_wood

Dato : 13-12-05 23:09

Tak for svaret lyhne1.