/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Gæt en sang
Fra : Trine08
Vist : 580 gange
20 point
Dato : 26-11-05 20:25

Just lift os up where we belong, where the eagels fly, and the mountin high ?

Et ældre nummer, i gætter edt nok hurtigt.

Kunstner - titel ?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-11-05 20:27

John Denver - Leaving on a Jetplane.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-11-05 20:28

Nåh nej IKKE Leaving on a Jetplane. Lift us up where we belong.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 26-11-05 20:29

Nej, det er ikke den.

det er en dame der synger.

Tror også den er nyer end Leaving on a jetplaine. men ikke meget.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-11-05 20:31

Originalen ER med John Denver og den hedder "Up where we belong" ØvBøv. At DU kun kender den med en dame er bare ærgerligt.

Accepteret svar
Fra : Peterpopcorn

Modtaget 30 point
Dato : 26-11-05 20:34

Det er Jennifer Warnes og Joe Cocker med "Up where we belong"

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-11-05 20:38

SHIT. Det er osse rigtigt. Det ER Joe Cocker. Hilsen Flovmand.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-11-05 20:38

Who knows what tomorrow brings
In a world where few hearts survive
All I know is the way I feel
When its real I leep it alive
The road is long there are mountains in the way

Love lift us up where we belong
Where the eagles fly on a mountan high
Love lift us up where we belong
Far from the world below
Where the clear winds blow

Some hang on to usued to be
Live there life looking behind
All we have is here and now
All our lives out there to find
The road is long and there are mountains in my way
But we climb the stairs everyday

Chorus

Time goes by no time to cry
Just you and I alone

Chorus

Joe Cocker

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 26-11-05 20:38

hmm Okay, har bare ikke lige fundet andet på google end at Joe cocker og Jennifer warren - love lift us up where we belong skulle havde sunget den.

Kommentar
Fra : Peterpopcorn

Dato : 26-11-05 20:41

altså ingen point til den kvikkeste?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-11-05 20:42

Det er også OK Trine. Jeg tog fejl. Giv du bare dine point til peterpopcorn, han havde ret 1'st time.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-11-05 20:43
Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-11-05 20:43

Som Peterpopcorn skriver, men den var også vældig populær i Stjerne for en aften, hvor den blev sunget af duoen Ea og Martin.

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : Trine08

Dato : 26-11-05 20:43

Tak for svaret Peterpopcorn.
Syntes bare ikke man kan få lov at høre den på amazone ? vildt irreterende.
Nå, men fedt.

Arne< hehe no problem, skrå sikre provokatør

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 26-11-05 20:45

Tak for linket ans :)

peterpopcorn< jojo,,rolig nu.... er bare vildt lang tid om at loade mig ind på kandu !

Kommentar
Fra : Peterpopcorn

Dato : 26-11-05 20:48

Læner mig lige tilbage i stolen og feder den med en god cigar og en whiskysjus så jeg kan fyre den af som Cocker-manden...

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 26-11-05 20:50

argh snyd !!
og jeg kan ikke engang få lov at høre 30 sek af sangen på amazone.com
Nitte

Kommentar
Fra : Peterpopcorn

Dato : 26-11-05 20:54

download den på Kazaa....

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-11-05 21:27

Trine -> Re. din 20:45 ... Du kan da bare undlade at logge af imellem hver enkelt ny kommentar!! What's the problem?

Peter -> Det er strengt forbudt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-11-05 21:31

Peter -> Velkommen som helt ny Kandu'er og tillykke med dine første point. Du kan bare ikke bruge dem til noget hvis du ikke er Superbruger. De bliver heller ikke registreret nogen steder, så ingen kan se at du har været en dygtig dreng.

P.S.: M.h.t. at bruge point'ene er det også "så som så". Man deltager i en månedlig lodtrækning om en eller anden dims.