/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fjerne norton antivirus
Fra : Melander
Vist : 538 gange
100 point
Dato : 26-11-05 13:58

hejsa..

jeg skal på vores dagplejemors pc, fjerne nortonantivirus program og installere et andet virusprogram..

jeg kan bare ikke få lov til at fjerne norton, heller ej via "tilføj/ fjern programmer" ej kan jeg finde et afinstallationsikon nogen steder...

hvad gør jeg...

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 110 point
Dato : 26-11-05 14:04

Dette lille program fjerner norton fuldstændigt.

Med hensyn til at fjerne Norton, så er der to links - afhængigt af din version af programmet:

http://tinyurl.com/4kave (2004 og efter)
http://tinyurl.com/12s3 (2003 og før)

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 26-11-05 14:08
Kommentar
Fra : hcma

Dato : 26-11-05 14:09

frank >> jeg er for laaangsom

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 26-11-05 14:11

he he, sådan kan det gå*S*

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 17-12-05 22:24

Tak for svaret arlet.

Du får ikke pointene fordi du har fortjent dem, men udelukkende fordi jeg nogle gange har brugt din udemærkede hjemmeside...

igen af forslagene duede, jeg formatterede harddisken..