/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
D-Link Airplus dwl-520+wireless pci adap~
Fra : Mille35
Vist : 383 gange
50 point
Dato : 25-11-05 07:37

D-Link Airplus dwl-520+wireless pci adapter
Jeg har trådløst netværk,det har eller fungeret fint ,men her de sidste dage,kan jeg kun være på nettet ca 1-2 min,så bliver jeg smidt af.
Tdc siger det er min D-link der er noget galt med !
Fordi de kan se at jeg er online inde ved dem.
Nogen der kan hjælpe ?
Den har svært ved at finde min IP adresse.
Og så skriver den,at der blev ikke fundet noget trådløse netværk i nærheden

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 25-11-05 08:45

Prøv at reesette router, det hjælper på min, jeg kører med samme PCI enhed. Der findes dog en opdatering hos D-Link.

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 25-11-05 08:57

Hvordan går jeg det

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 25 point
Dato : 25-11-05 09:15

Der er et lille hul på siden/bunden, der trykker du med en tynd genstand, efter at have taget strømmen fra den.

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 06-01-06 10:40

Tak for svaret peet49.