/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fra XP til 2000
Fra : Sandvad261
Vist : 685 gange
20 point
Dato : 24-11-05 20:08

Jeg ligger inde med et problem, så jeg vil se om der er nogle af jer der ved hvad man gør.
Jeg kører XP pro, og jeg har lavet en cd med menuer her på min XP maskine.
Men så kommer opgaven, når jeg så vil ha' denne cd afspillet på en 2000 maskine går det i de fleste tilfælde galt, 2000 maskinen bliver meget sløv, har måske vanskeligt ved at se læse CD drevet, hvis det ellers lykkedes at komme så langt, den starter meget langsomt op, hvis man når at få set sin film, så kan det nemt blive noget HAK værk.
På 2000 maskinen har man ikke nogen mulighed for at skifte player.
Er der noget jeg kan gøre når jeg laver en cd med menuer på, sådan så at jeg er sikker på at denne CD kan afspilles på alle maskiner som naturligvis kører Windows.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 24-11-05 20:32

Hvad er det lige for en slags CD??
Er den lavet som en svcd eller hvad.
Hvordan er menuen lavet og med hvilket program??
Hit med så mange oplysninger som muligt, ellers er der jo ingen der kan hjælpe, vel????

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 24-11-05 23:06

Hej Brassovitski
Det kunne da' godt være at det var en god ide med nogle flere oplysninger.
Menuen er lavet i det program der hedder AUTORUN MAX
se programmet på denne adresse

www.autorun.com

og det er lavet som en alm. cd.
og er brændt over på en af de små kreditkort cd.
På min XP maskine og også på min 98 maskine kører det fint.

Hej

Accepteret svar
Fra : tagebennedsen

Modtaget 20 point
Dato : 28-11-05 10:30

mange programmer er ikke win 2000 kompotible og kan derfor ikke køres
på maskiner med win 2000

Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 29-11-05 12:29

Tak for svaret tagebennedsen.
Der er meget der tyder på at det er her hunden ligger begravet
Hej