/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
taletids kort
Fra : qwedsazxc
Vist : 566 gange
50 point
Dato : 24-11-05 17:15

er der en her som kan sige mig om der findes et taletids kort som men ikke skal betale opkaldsafgift på når men ringer eller bare et selskab som ik tager for meget for opklad

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-11-05 17:26
Kommentar
Fra : NOzone

Dato : 24-11-05 17:27

Prøv www.cbb.dk
Der giver du 0.69 øre i min. Men opkaldsafgiften er på 0.25 kr. tror ikke det kan gøres billigere end de 0.25 kr

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-11-05 18:46

Som Nozone siger er det bare at tilmelde dig CBB, da det ikke kan gøres ret meget billigere. Ingen abonnement. Taletidskort er alt for dyrt. Der er minutprisen helt hen i vejret.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 24-11-05 18:51

Nå nå nå

På nuværende tidspunkt er unotel billegere.

Se lige mit link.

Kommentar
Fra : thaisontrine

Dato : 24-11-05 19:46

www.unotel.dk de har et billigt abonnement/taletidskort til mobil

Kommentar
Fra : thaisontrine

Dato : 24-11-05 19:47

www.unotel.dk de har et billigt abonnement/taletidskort til mobil

Kommentar
Fra : thaisontrine

Dato : 24-11-05 19:47

www.unotel.dk de har et billigt abonnement/taletidskort til mobil

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-11-05 20:50

thaisontrine

unotel er vekl ikke et taletidskort, men et abonnement der dog ikke koster noget pr. måned.

Kommentar
Fra : thaisontrine

Dato : 24-11-05 21:13

Det er et abonnement hvor du skal fylde taletid på over nettet, så jo det er vel egentligt et slags taletidskort.

Venligst

Thaisontrine

Godkendelse af svar
Fra : qwedsazxc

Dato : 24-11-05 21:29

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-11-05 21:43

qwedsazxc

Nu ved jeg ikke hvor meget du bruger din mobiltelefon, men hos unotel skal taletiden ikke være opbrugt i løbet af "x" antal måneder.

Tak

Hilsen ans