/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Tid til Natmad :-)
Fra : TheRipley
Vist : 639 gange
200 point
Dato : 24-11-05 00:30

Hej, jeg ved godt godt, at hvis det ikke havde været for dig havde jeg været en meget fattig kvinde nu

Så please, tag imod dine meget fortjente point.

Knus Ripley

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 24-11-05 00:40

Stik mig bare 200 her også....

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 24-11-05 01:20

hva sker der ?
Tid til Natmad ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-05 08:21

sniperdk -> Du er ikke bange af dig? Du kender vist ikke natmaden

Pas på..... han er lidt en rockertype

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 24-11-05 08:51

Drop det, hvis det ikke havde været for ham, skulle jeg betale forbrugsafregnet bredbånd for at læse jeres fantastiske kommentarer

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-11-05 09:02

MOLO

Ja han er en guttermand ham natmaden

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 200 point
Dato : 24-11-05 09:14

skrev jeg ikke at jeg havde prøvet det og i hvertfald smuttede

har lige pt en nabo med en lille forbindelse der raser over regningen og nu har bundet sig for en periode - bare synd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-05 09:19

Man bør altid vælge en flatrate forbindelse uanset forbindelses hastigheden

Det er den eneste måde at forudsige/beregne den månedlige udgift.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 24-11-05 09:19

Jeg er i alle tilfælde glad for at I fik mig fra det i tide

Som fjernsynsløs går der jo mere tid foran den anden skærm

Hilsen Ripley - som er på vej til at tage på arbejde

Kommentar
Fra : severino

Dato : 24-11-05 11:06

Det er vel kun en mini rokker på en trehjulet, eller er det?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 24-11-05 11:14

Det er med internet, som med mobiltelefoner; man får så mange forskellige tilbud, som er svær at gennemskue!
Mit mobil abonnement er med abb. + minuttakst. Det har vist sig at være det billigste for mit vedkommende, når man ser hvad andre bruger af penge på snak!
De mange tilbud med internet, kan være næsten lige så svær at gennemskue. Her er et fast abb. med fri surf tid, nok at fortrække, især hvis man er på det meste af dagen, og måske downloader hele natten.

Man skulle tro at de forskellige udbydere har været "kræmmer" før i tiden, for de faldbyder som regel det produkt, som giver den største indtjening, upåagtet at de har andre og bedre tilbud, sådan økonomisk set.

Så man skal se sig godt for; og det gælder næsten alt hvad man skal have i det globale marked!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-05 16:40

severino -> Taletidskort til eksempel?

Findes der egenlig en sådan internetudbyder, hvor man blot betaler for forbruget INDEN man rent faktisk er logget på

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : severino

Dato : 24-11-05 16:58

Det ved jeg ikke MOLO, der er som regel altid et lille bidrag, plus forbrug.
Men uanset hvad man vælger, om så det lyder nok så billigt, så får man ikke noget forærende, de skal nok score kassen i den anden ende.
Taktikken (TIK TAK) er at få kunden til at tro, at her er der noget der er billigt. Det der faktisk sker, er at man skaber et større forbrug og tjener endnu mere end ved et normalt forløb. Det er en slags psykologisk krisførsel på folk's pengepung.
Du tror du får det til det halve og bruger reelt 4 gange så meget eller mere! - Jo det er billigt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-05 17:07

Jeg er sgu glad for vi har internt LAN forbundet til I-nettet som flatrate til 91.25. kr. pr. måned, betalt over huslejen

Hastigheden svinger på både udownload siden; mellem 256Kbit/sec. og 3.8MBit/sec.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : severino

Dato : 24-11-05 18:59

Det lyder fornuftigt! MOLO

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-11-05 23:12

MOLO, er fornuften selv.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 24-11-05 23:18

Mango, du har ret som altid, det er han da altid - undtagen de gange han ikke er det

Har du fået nye billeder af hvalpene?

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : severino

Dato : 24-11-05 23:27

MANGO smager godt og så er det sundt
Men det giver bare frugttrævler mellem tænderne!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-11-05 23:27

Jeg lægger nye ind imorgen. Den hvide ligner snart en isbjørn...må tage ham op af kassen for at de andre kan få noget at spise..han er tromletyk *GG*

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-11-05 23:29

severino ..jeg er uden (en) trævl(er) hvis der skal smages

Kommentar
Fra : severino

Dato : 24-11-05 23:33

Jamen en mango har én sten!
Har du det?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 24-11-05 23:34

Jeg skal på en dejlig weekend, men logger ind og ser hvalpene søndag aften

I mellem tiden må tråden bruges til alm. Smalltalk - det ser ikke ud til at "Natmaden" vil have sine point.

Hyg jer - Knus Ripley

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-11-05 23:35

severino..ha ha....har masser af sten..
ajii..ved ikke...måske en enkelt blæresten

Nej..har hverken en sten i hjertet eller andre steder, så vidt jeg ved.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-11-05 23:37

TheRipley..åhh det lyder dejligt, hvad skal du? Ja, jeg skal nok få lagt en masse ind.
Vi skal have besøg af faderen til hvalpene på lørdag..vil få taget nogle gode billeder af det.
Ha en fantastisk weekend

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 24-11-05 23:46

Mango, det får jeg

Skal besøge min nye kæreste, der fordi jeg nu ikke havde fået fortalt mine kolleger at jeg ikke er så single mere, sendte en kæmpe buket med bud til børnehaven.
Jeg havde heldigvis fri lige bagefter, men uf, jeg kommer på pinebænken i morgen

Og jeg har det super godt med det, men glæder mig altså også til at se, hvor meget "de Små" er vokset

Knus Ripley

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-11-05 08:34

Nåeh ja Ripley..det havde jeg lige glemt i farten

Ja, jeg sætter nogle flere billeder ind snart.

Godkendelse af svar
Fra : TheRipley

Dato : 30-11-05 17:41

Tak for svaret miritdk. Det gjorde du lige præcist, så hvis Natmaden ikke vil have point for sit råd, så får du dem for dit

Jeg vil ikke risikere en reminder om at huske at lukke spørgsmålet

Hilsen Ripley