/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Produktnøgle til XP
Fra : den_nysgerrige
Vist : 612 gange
20 point
Dato : 23-11-05 23:12

Hvor er det man kan se ens produknøgle henne.
der skal formateres en computer hvor nøglen er væk, det er ikke idnr men produktnøglen jeg leder efter. Jeg ved man via lavalys kan se det produktnr. men er der andre måder man kan se det på.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-11-05 23:34

Tjah! http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.shtml kan osse bruges til det!

Kommentar
Fra : den_nysgerrige

Dato : 23-11-05 23:49

Det var for om man kunne se det uden at hente et program, men det kan man nok ikke så, når du nu foreslår et andet progtram

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 30 point
Dato : 23-11-05 23:51

Nej produktnøglen er krypteret!

Godkendelse af svar
Fra : den_nysgerrige

Dato : 23-11-05 23:52

Tak for svaret tedd.
         ok

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 24-11-05 00:54

som teed skriver så er den krypteret og den del ligger i regdatabasen i
under
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion

og det er den der hedder
"DigitalProductId"=
men tag nu en kopi af denne nøgle

det du skal bruge er :::::
"DigitalProductId"=hex:

og så alle de tal og bogstaver
ja er du forviret så lav et nyt spg så skal jeg forklare