/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Logoer til siemens c35i
Fra : Wccookie
Vist : 622 gange
100 point
Dato : 30-07-01 00:19

Hvordan får jeg et nyt logo til min siemens c35i, uden at købe et megadyrt kabel??
Da mobilix skiftede til orange skiftede logoet på telefonen, så det kan lade sig gøre uden kabel, men hvordan??

Accepteret svar
Fra : gibson

Modtaget 100 point
Dato : 30-07-01 09:15

Nej det kan du umiddelbart ikke endnu. (Men det kommer!!! snart)

Her er den eneste metode pt. :

Siemens C35i
For at få logoene over på din telefon må du have et datakabel. S25 kabelet fungerer på C35i'en. Derefter må du hente Visual GSM ned eller et lignende program.
Så kobler du telefonen og dataen sammen og overfører det logo du helst vil ha. Du kan også lagre
egne logoer ved at lagre et bildede i sort/hvid i 97x30 pixels. Synes du din selvlagrede logo blev præsenterbar
kan du sende den til mig (kyssmeg@hotmail.com) så skal jeg lægge den ud på disse sider.

Kilde : http://members.nbci.com/libtech/how.htm

Kommentar
Fra : Wccookie

Dato : 30-07-01 13:39

kommer snart???

Kommentar
Fra : gibson

Dato : 30-07-01 13:41

Ja jeg læste et sted at man vil fra nettet kunne sende billeder som lagres på telefonen. Du har det til nogle beta telefoner i japan...læste det i "Ud og Se" ombord i toget

Kommentar
Fra : gibson

Dato : 30-07-01 13:41

Ved ikke hvornår det kommer til DK, men i japan havde det stor succes og så plejer det at komme ret hurtigt til dk

Kommentar
Fra : gibson

Dato : 30-07-01 13:43

I japan hentede du billeder ned via wap og kreerede samtidig på telefoniske hjemmesider

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-07-01 21:52

> Hvordan får jeg et nyt logo til min siemens c35i, uden at købe et
> megadyrt kabel??

Megadyrt... Det kunne da blive billigere men jeg synes det er en fair pris
når man tænker på at du får sim.korts redigering, logoer og ringetoner
+redigering af profiler og MEGET andet for pengene...

> Da mobilix skiftede til orange skiftede logoet på telefonen, så det kan
> lade sig gøre uden kabel, men hvordan???

Det kan også godt lade sig gøre hvis det bare er teksten som er i sim-kortet
eller operatør-listen der opdateres I telefonen men det er kun tekst og ikke
grafik
så host op eller undvær :)
Tænk på en blæret mobil du får... Har skiftet på to en i husstanden og en af
mine kammeraters det er vildt blæret at kunne vise det til andre...!!!

--
Mvh.
Hans-Jacob Møgelmose
www.xr2.subnet.dk