/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Låne til andel RKI
Fra : peter1704
Vist : 399 gange
100 point
Dato : 23-11-05 12:41

Kort og godt
Er der nogen der ved hvor man kan låne penge til køb af andelsbolig selvom man er i RKI ?

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 23-11-05 12:43

Kort og godt:

Ingen steder, der er rimelige.

MVH

Kommentar
Fra : morn

Dato : 23-11-05 12:53

Prøv Delta Finansiering i Vejle

Kommentar
Fra : hondazoomer

Dato : 23-11-05 12:56

prøv http://www.logf.dk/ min svoger har noget i gang med dem , se evt.
http://www.kandu.dk/dk/spg/76362

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 23-11-05 13:09

Hondazoomer:
De vil godt give lån i en tvilsom friværdi (til sikkert urimelige renter), men man har jo ingen friværdig, når man køber!!!!

MVH

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 23-11-05 13:37

Har du talt med din bank - idag kan banken tage pant i en andelsbolig og deres risiko er derved mindre end tidligere.

AMP

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 23-11-05 15:15

hvis du skal have en rimelig økonomi i det, skal du igennem banken. hvis du har mulighed for det, kunne du lave en aftale med banken om at betale det beløb der er skyld i, at du står i ribers. det gør alting meget lettere, hvis man har sin bank i ryggen. og det er det absolut billigste for dig. hvis du skal ud på det grå marked, kommer du til at betale så meget i renter, at du tror det er løgn. det med at de averterer med billige lån er bare en narresut. når alt er regnet med, er det simpelthen ren tyveri.
så bare hen til banken og tag en fornuftig snak med dem

Kommentar
Fra : Prinsesset

Dato : 28-03-06 14:38

Jeg har prøvet at kigge lidt, man kan KUN låne i fast ejendom