/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Foto udprintning.
Fra : richardt
Vist : 528 gange
100 point
Dato : 23-11-05 11:59

Jeg søger et program der kan printe billeder ud på A4 papir, evt. som færdige forslag til udnyttelse af siden med forskellige blandede størrelser, billederne trækker eller vælger man selv enkeltvis til A4 siden fra en mappe.
Har tidligere brugt noget HP, Photo Shop, ACDsee, XNVIEW men de udgaver er lidt simple synes jeg.
Helst billig eller gratis emner.

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 100 point
Dato : 23-11-05 15:30

Har du prøvet Irfanwiev???

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 23-11-05 16:15

Har du prøvet Windows XP? Den har jo faktisk faciliteten indbygget.

Kommentar
Fra : richardt

Dato : 23-11-05 16:27

Jeg har lige fundet et gammelt (næsten 2 år) HP Photo Printing Software program, det kan faktisk alt det jeg ønsker, det har 100 forskellige og blandede størrelser udlagt på A4 og man trækker hvert enkelt billede over på modellen.
Det er jo bare et gammelt program men hvis der findes noget andet tilsvarende er jeg meget nysgerrig.
Tak for Irfanview og WinXP, der er ikke så mange facilliteter, synes jeg.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 23-11-05 18:07

Ja, man kan somme tider få brug for ældre software, de er sgutte at foragte

Det gør sig også gældende, hvis man i mange år, har brugt en software, så er det svært at skifte til de moderne, især hvis de ikke har noget helt specielt uundværlige funktioner indbygget!

Godkendelse af svar
Fra : richardt

Dato : 01-12-05 13:48

Tak for svaret severino.
Jeg bruger mit gamle system endnu men du skal have tak for din indsats og da du var den første får du aksepten på svaret, også en tak til det andet svar.
MVH Jens Richardt