/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
kan ikke komme ind på "KANDU"
Fra : ganic
Vist : 394 gange
100 point
Dato : 05-11-02 18:44

JA det er lidt komisk, men jeg har logget på med en anden maskine for at stille der her spørgsmål til gruppen.

Hvorfor kan jeg ikke komme ind på www.kandu.dk ?
Maskinen har XP og kører via en "router" DI-604 (D-link).kører via tdc adsl.
jeg kan sagtens komme ind på f.eks. google og videre derfra - men bare ikke kandu siden.

Håber at der ligger et svar til mig, der er noget f... at det skal være så besværligt.

Ganic

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 05-11-02 18:48

Hej Ganic,

øh... mener du hele Kandu eller at du bare ikke ka' komme ind via din profil?

hvis det er det sidste ka' det være fordi du har slået cookies fra...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : ganic

Dato : 05-11-02 18:54

hej Starup, det er hele kandu den skriver at siden ikke findes?????

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 05-11-02 19:36

Hej ganic

Kandu's server har været "lidt" hårdt belastet på det sidste. Vi andre har heller ikke haft nemt ved at komme ind. Kan det være det du tænker på ?

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-11-02 18:59

"ganic" <ganic.news@kandu.dk> skrev :

>Hvorfor kan jeg ikke komme ind på www.kandu.dk ?

Spørg kandu.dk.

Og så kan jeg da kun anbefale at bruge din udbyders newsserver og
din newsreader (f.eks. Outlook Express) til at læse
nyhedsgrupper.
Du får et meget bedre overblik over indholdet i de forskellige
nyhedsgrupper og ikke noget pointpjat.
<http://www.usenet.dk> er et godt sted at læse om nyhedsgrupper.
--
Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Kommentar
Fra : ganic

Dato : 06-11-02 18:05

Nå det er ikke lige til, jeg kan stadig ikke komme ind på kandu- og kandu svarer ikke på mi mail så op i røven med det.
Måske der er en som kan give et godt bud på hvordan en browser skal sættes op under avanceret opsætning.

Det ville da være rart.
Mvh
Ganic

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 09-11-02 00:42

Hej Ganic,

ka' du pinge til kandu's IP fra den maskine du ikke ka' komme i kontakt med kandu fra via browseren?

Kandu's IP er 213.237.17.223

http://213.237.17.223

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 13-02-04 02:29

Tillykke med jubilæet på dette åbne spørgsmål....

Farvel og tak. Flueben fjernet fra DETTE spm.