/ Forside/ Teknologi / Administrative / Navision / Spørgsmål
10  refi 138
Navision
Fra : redsone
Vist : 745 gange
60 point
Dato : 05-11-02 18:16

Hej, er der nogen der har godt kendskab til Navision version 3.56 , Dos version ? - kunne godt tænke mig lidt undervisning omkring Rapportgenerator osv...

Jorgen

Kommentar
Fra : LeifHansen

Dato : 06-11-02 09:43

Hej Jorgen

Du er vist havnet i den forkerte gruppe, men jeg ved noget om Concorde, specielt C4 (dos), men forskellen er sikkert ikke så stor.

Lad mig høre nærmere om problemet, men nok bedre til min email leif@finans.dk, der er sikkert ikke så mange dykkere der er interesserede.

Mvh

Leif

Kommentar
Fra : mariafrederiksen

Dato : 06-11-02 20:30

Der er nu noget forskel på C4 og Navision - i hvert fald, hvis du vil undervises i navision og ikke i bogholderi.

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 05-12-02 00:57

.... det var da en "langhåret" sag du gerne vil vide lidt om! Som "MariaFrederiksen" skriver så er der STOR forskel mellem programmerne - og Navision3.56 rapportgenerator er faktisk et 2 dages kursus, hvis man bare skal nogenlunde omkring alle faciliteterne.

Hjælp dig selv - skriv lidt mere specifikt om, hvad du gerne vil - så må vi se om jeg kan hjælpe dig; eller om det du ønsker kræver mere end et par mails kan klare.

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 03-01-03 21:23

JA! Som du kan se af min kommentar d. 05.12.02, så kan jeg hjælpe, men det kræver stadig lidt flere informationer, end dem du har givet.

Som et lille "hip" til dig, så har jeg tidligere undervist i bl.a. Rapportgenerator til Navision 3.5x

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : j112

Dato : 31-03-03 14:12

Har du fået dit behov opfyldt? ellers sig til

Kommentar
Fra : redsone

Dato : 05-04-03 15:17

Til Smitty
tak for dit svar,.. jeg vil gerne vide noget mere om hvordan Nav. fungere i programering og dermed adgangen til at lave mine egne rapporter mv. - vil drøfte dette med dig nærmere. Det kræver dog nok mere end et par mail. Send mig en mailadresse på Jorgni@yahoo.dk så ser vi hvad vi finder ud af.

Jørgen