/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Slettet post lagres ikke
Fra : jysse
Vist : 385 gange
50 point
Dato : 22-11-05 07:20

Jeg bruger outlook express ..

og pludselig er det sådan, at hvis jeg sletter noget post, så gemmes det ikke længere i mappen slettet post - men er VÆK !!

måske et lille problem, men det er alligevel irriterende -- KAN nogen hjælpe mig ??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-11-05 07:25

Du skal gå ind i funktioner - indstillinger - vedligeholdelse- og fjerne fluebenet i tøm slettet post

Kommentar
Fra : jysse

Dato : 22-11-05 07:36

ja, men den der er IKKe noget flueben der ..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-11-05 07:49

Så prøv at gå ind i - funktioner- meddelelsesregler - post - og se om der er flueben der??

Kommentar
Fra : jysse

Dato : 22-11-05 08:02

jeg har flere flueben der, men det er meddelelsesregler, som der ikke skal laves om på.

Der er ikke lavet en ny regel, der siger noget om at slette permanent, uden en tur i slettet post mappen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-11-05 08:10

Beklager, jeg har ikke flere ideer, jeg ville afinstallerer og installerer påny, men der kommer nok en anden der kan

hjælpe i løbet af dagen

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 22-11-05 08:13

Hvordan sletter du? Hvis du bruger shift+delete, smutter det jo udenom mappen slettet post.

Kommentar
Fra : jysse

Dato : 22-11-05 08:20

Jeg sletter sådan:

klikker på mailen - derefter klikker jeg på slet på menulinjen

Tak for svar Nordsted1

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-11-05 09:32

nordsted1 kl 07:49 har faktisk løsningen - hvis alt er ok med mailporogrammet !

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-11-05 09:38

lige et ps jeg har oplevet - hvis du har flere konti (mail adresser) der håndteres forskelligt - så kig dem alle igennem - jeg havde en enkelt stående i sin tid hvor fluebenet havde sneget sig ind - og oplevede netop at det havde indvirkning på samtlige andre.