/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Live Web-cam direkte på hjemmesiden
Fra : kepe2000
Vist : 603 gange
100 point
Dato : 29-07-01 23:46

Hej!
Er der nogen, som ved, hvor jeg gratis kan downloade et program, som jeg enkelt kan bruge sammen med mit web-camera til at få lavet et live-web-windue på min hjemmeside?

Årsagen er, at jeg nu flere gange har haft indbrud og derfor gerne vil kunne overvåge mit hjem, direkte fra min hjemmeside, mens jeg er på arbejde.

Er der nogen, som kan hjælpe mig med at få sat en enkel løsning op?

På forhånd tak!
Hilsen
kepe2000

Kommentar
Fra : MEW_TWO

Dato : 29-07-01 23:55

Gi meg din email, så skal jeg sende deg et OK upload software !!!

Min email haavald@haavaldsen.com

Accepteret svar
Fra : MEW_TWO

Modtaget 110 point
Dato : 30-07-01 00:12

Gi meg din email, så skal jeg sende deg et OK upload software !!!

Min email haavald@haavaldsen.com

Kommentar
Fra : kgp43

Dato : 17-08-01 17:34

Sådan en gang lort - Nu har jeg lige købt et svar - Og så står der ikke noget !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : jjosef

Dato : 22-11-02 17:56

Hej MEW_TWO

Du bliver simpelthen nød til også lige E-Maile, denne software til mig jeg sidder og har meget STORE problemer ???

Min email : ttyson@io.dk

Kommentar
Fra : jjosef

Dato : 22-11-02 17:56

Hej MEW_TWO

Du bliver simpelthen nød til også lige E-Maile, denne software til mig jeg sidder og har meget STORE problemer ???

Min email : ttyson@io.dk