/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Brugsanvisning på nettet
Fra : FrK_KrisTenSen
Vist : 501 gange
40 point
Dato : 21-11-05 15:50

hejsa.

jeg har lige købt et digitalkamera og det er lidt indviklet. Med andre ord kunne jeg godt bruge en brugsanvisning:)

Nogle der ved hvor jeg finder sådan en på nettet?

info om kameraet: fashion Cam, 2,0 mega pixel, 4* digital zoom ..

på forhånd tak :)

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-11-05 16:45

Sådan en skulle der gerne ligge i kassen. Ellers er det tilbage til butikken og lave vrøvl!

Kommentar
Fra : lar88

Dato : 21-11-05 17:31

Prøv og gå ind i google og skriv navnet på dit camera, der plejer at ligge en masse på deres hjemmesider

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-11-05 18:48

prøv at deltage på www.fotokritik.dk - de har en debatside og er hjælpsomme

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 22-11-05 13:36

3773* Jeg har købt kameraet over nettet, såårh, det er derfor jeg mangler en brugsanvisning :)

lar88* Har prøvet at søge under google, men finder desværre ikke noget ?

miritdk* Siden er ligenu brudt ned .. Men må prøve igen senere .. :)

-Men tak .. :D

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 23-11-05 21:57

Fotokritik.dk kunne ikke hjælpe mig, så mangler stadig hjælp .. :(