/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Gmail - slet Spammappen
Fra : surfsusan
Vist : 637 gange
500 point
Dato : 21-11-05 13:55

Gmail skriver at alt i spammappen, der er mere end 30 dage bliver slettet. Det er ikke sket på min konto.
Desværre har jeg nu ca. 97% fuld gmail og er ret træt af manuelt at slette emails. De emails der ligger er tekstmails, så der er en millian af dem.

Er der nogen, der ved om jeg har fået sat et flueben for meget eller om det overhovedet virker med de 30 dage?

Jeg giver 500 point til et svar, der kan spare mig for tiden, det tager at slette de emails. Hvis du vil have mere, så sig til.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-11-05 14:05

Stil dig i >>spammail<< mappen.
Du kan da vælge >>alle<< og så >>slet for evigt<<

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 21-11-05 14:10

Alle er desværre kun 100 ..

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 21-11-05 14:11

jeg har over 20.000 emails

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-11-05 15:09

Tja - jeg kan ikke se nogen indstillinger som bare sletter det hele.
Desværre kan jeg ikke lave det script (global makro) som kan ordne det for dig,
men måske kommer der en forbi som kan.

Ps. Du må ha' en masse "venner"

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 21-11-05 15:14

GRIN - næ det er såmænd bare "safelists" ... dvs. jeg må sende annoncer ud mod at modtage samme....

Jeg håber en måske også have haft problemet med at der ikke bliver slettet i spammappen efter 30 dage - og så havde løst det ..

Hvis du allivel kan lave sådan et script - så er jeg med på at få det solgt på verdensplan - det er jeg go' til (ikke ekspert, men god

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-11-05 15:36

....................altså sidder i en masse mennesker og bare og sletter og sletter og .............

Du skal nok høre hvis jeg finder en der kan lave det script.

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 22-11-05 03:02

Næ, de fleste af os sletter ikke, der findes jo små programmer der gør det for os... men ikke i gmail
andre læser, hvad der bliver sendt ud... der er mening med galskaben

Jeg må nok droppe gmail til det formål ... synes eller det lyd så godt...

Men jeg undrer mig godt nok over gmail skriver alle spammail bliver slettet automatisk efter 30 dage og så det ikke sker alligevel..